5 بهمن ماه/

جشن انتشار ماهنامه «سه نقطه» برگزار می شود

جشن انتشار ماهنامه «سه نقطه» با حضور رضا امیرخانی، اسماعیل امینی، دکتر احمد توکلی، حجت الاسلام محمدرضا زائری، ابوالفضل زرویی نصرآباد، مرتضی سرهنگی، ناصر فیض، هادی مقدم دوست، طنزنویسان، طنزسرایان و اهالی رسانه و مطبوعات برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۹۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۳ - 21January 2015

جشن انتشار ماهنامه «سه نقطه» برگزار می شود

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، این برنامه که اجرای آن را شهرام شکیبا برعهده دارد، روز یک شنبه پنجم بهمن ماه، ساعت 15، در تالار مهر حوزه هنری برگزار خواهد شد.

قرار است در این برنامه محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری، مرتضی سرهنگی مدیر دفتر ادبیات و هنر مقاومت، رضا امیرخانی نویسنده به همراه ناصر فیض، اسماعیل امینی و ابوالفضل زرویی نصرآباد، اعضای شورای مشاوران این نشریه سخنرانی کنند.

امید مهدی نژاد، دبیر شورای نویسندگان، درباره رویکرد این نشریه گفت: تکیه اصلی ما بر متن است و قرار است «سه نقطه» شامل طنز مکتوب باشد؛ یعنی به خلاف بیشتر مجلات طنز، ما در «سه نقطه» به حوزه طنز تصویری و ترسیمی ورود نکردهایم.

وی با بیان این که محوریت موضوعی «سه نقطه» مسائل فرهنگی و اجتماعی است، اظهار داشت: در «سه نقطه» از پرداختن صریح به موضوعات سیاسی پرهیز میکنیم. فکر میکنم برای مخاطبان مجله و خوانندگان مطبوعات جالب باشد که یک مجله طنز، بدون پرداختن به مسائل سیاسی، تنها مسائل فرهنگی و هنری و اجتماعی را دست مایه قرار دهد.

ماهنامه «سهنقطه» که عنوان «آخرین ماهنامه طنز فارسی» را بر پیشانی دارد به مدیرمسئولی محسن مؤمنی شریف و صاحبامتیازی حوزه هنری، و با سردبیری امید مهدینژاد منتشر میشود.

گفتنی است، این برنامه در تالار مهر حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ برگزار میشود.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار