فرمانده پایگاه مقاومت شهید جهانگیری لالی:

فرهنگ دفاع مقدس به جوانان بسیجی ما آموخت که خودشان را وقف مردم کنند

علی جهانبخشی گفت: فرهنگ وحدت بخش و جهادگونه دفاع مقدس به جوانان بسیجی ما آموخته است که در همه بحران ها با حضور همه جانبه شان به ایثار بپردازند و خودشان را وقف مردم کنند.
کد خبر: ۳۹۰۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲ - 07April 2020

فرهنگ دفاع مقدس به جوانان بسیجی ما آموخت که خودشان را وقف مردم کنند

«علی جهانبخشی» فرمانده پایگاه مقاومت شهید جهانگیری مسجد صاحب الزمان(عج) شهرستان لالی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس‌ از اهواز، اظهار داشت: بسیجیان جوان و انقلابی پایگاه مقاومت بسیج شهید «سیاوش جهانگیری» لالی از اولین روزهای شیوع ویروس کرونا همپای دیگر نهادها و اقشار به خدمت رسانی به مردم پرداختند.

وی افزود: به همت بسیجیان این شهر گردشگر پذیر و تلاش شبانه روزی نهادهای خدمت رسان و تمهیدات شدید مراقبتی توانستیم تا به امروز مردم شهرستان لالی را از گزند شیوع ویروس کرونا در امان بداریم و به لطف خدا تاکنون یکی از محدود شهرهای خوزستان و بلکه کشور هستیم که حتی یک مورد مثبت نداشته ایم.

جهانبخشی از همکاری و جهاد عمومی همه اقشار به خصوص نیروهای مسلح تشکر کرد و گفت: فرهنگ وحدت بخش و جهادگونه دفاع مقدس به جوانان بسیجی ما آموخته است که در همه بحران ها با حضور همه جانبه شان به ایثار بپردازند و خودشان را وقف مردم کنند.

فرمانده پایگاه مقاومت شهید جهانگیری مسجد صاحب الزمان(عج) شهرستان لالی در پایان از خبرگزاری دفاع مقدس بابت انتشار اخبار فعالیت های جهادگونه در بحران کرونا را قابل تقدیر دانست و افزود: امیدواریم همچون دوران دفاع مقدس با وحدت کلمه و جهاد و ایثار عمومی و خالصانه بتوانیم بر این بحران و جنگ بیولوژیکی پیروز شویم و سلامت را به مردم کشور عزیز اسلامی مان هدیه دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار