افزایش نارضایتی مردم آمریکا از عملکرد ترامپ در مدیریت بحران کرونا

نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می‌دهد میزان رضایتمندی رای دهندگان آمریکایی درباره نحوه عملکرد دونالد ترامپ در مدیریت بحران شیوع ویروس کرونا رو به افول رفته است.
کد خبر: ۳۹۰۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴ - 08April 2020

افزایش نارضایتی مردم آمریکا از عملکرد ترامپ در مدیریت بحران کرونابه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، نظرسنجی مشترک هیل-هریس ایکس که سه شنبه منتشر شد حاکی است رای دهندگان آمریکایی درباره عملکرد دولت ترامپ در مدیریت بحران ویروس کرونا اختلاف نظر جدی دارند.

بر اساس این گزارش، نظرسنجی انجام شده از 933 رای دهنده آمریکایی نشان می‌دهد میزان رضایت شهروندان از تلاش‌های ترامپ برای مقابله با شیوع ویروس کرونا به 49 درصد رسیده که نسبت به نظرسنجی هفته آخر مارس یک درصد کاهش داشته است.

در مقابل 51 درصد آمریکایی‌ها از عملکرد دولت ترامپ برای مدیریت این بحران ابراز نارضایتی کرده‌اند.

میزان محبوبیت ترامپ در بین جمهوریخواهان در خصوص مدیریت بحران ویروس کرونا از 76 درصد در هفته آخر مارس به 82 درصد رسیده است.

ولی در بین دموکرات‌ها و مستقل‌ها این محبوبیت به شدت پایین است به طوری که تنها 26 درصد دموکرات‌ها از عملکرد ترامپ راضی بوده‌اند که این رقم نسبت به نظرسنجی قبلی 3 درصد کاهش داشته است. در بین رای دهندگان مستقل نیز تنها 44 درصد از عملکرد ترامپ ابراز رضایت کرده‌اند که نسبت به نظرسنجی قبلی 4 درصد افت نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار