استقبال اهالی فرهنگ و رسانه خوزستان برای اهداء خون به بیماران

با توجه به اعلام سازمان انتقال خون، اهالی فرهنگ، هنر و رسانه خوزستان امروز با مراجعه به یکی از پایگاه‌های کلانشهر اهواز، خون خود را اهدا کردند.
کد خبر: ۳۹۱۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴ - 08April 2020

استقبال اهالی فرهنگ و رسانه خوزستان برای اهداء خون به بیماران

به گزارش دفاع‌پرس‌ از اهواز، با توجه به اعلام سازمان انتقال خون، اهالی فرهنگ، هنر و رسانه خوزستان برای اهدا خون اعلام آمادگی کردند و امروز با مراجعه به یکی از پایگاه های کلانشهر اهواز، خون خود را اهدا کردند.

«محمد جوروند» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان که اهالی فرهنگ و رسانه را در این حرکت انسانی همراهی می کرد، اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا و اعمال محدودیت های تردد و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی سازمان انتقال خون با کمبود خون مواجه شد.

وی با اشاره به وجود بیماران نیازمند به گروه های خونی مختلف افزود: با توجه به کمبود خون و اعلام نیاز سازمان انتقال خون، اداره کل ارشاد خوزستان از تمامی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه دعوت کرده تا امروز به صورت انفرادی به سازمان انتقال خون مراجعه کنند و خون خود را اهدا کنند که جا دارد از حضور و استقبال جامعه فرهنگی و رسانه ای خوزستان به دلیل انجام این حرکت انسان دوستانه تقدیر کنم و برای همه بیماران از خداوند متعال طلب سلامتی نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار