امیر حاجیلو:

ارتش تا پای جان از کشور دفاع خواهد کرد

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا گفت: ارتشی‌ها نه تنها با اهدا خون بلکه با اهدا جان ناقابل خویش نخواهند گذاشت امنیت کشور به مخاطره بیفتد.
کد خبر: ۳۹۱۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱ - 08April 2020

ارتش تا پای جان از کشور دفاع خواهد کرد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، با توجه به فرا رسیدن نیمه شعبان و سالروز شهادت صیاد دل‌ها سپهبد علی صیاد شیرازی و ۲۹ فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و به دنبال آغاز نهضت اهدای خون، جمع کثیری از کارکنان قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا به همراه فرماندهان و هیئت رئیسه قرارگاه با حضور در سازمان انتقال خون ارومیه با اهدای خون در راه کمک به ذخیره‌سازی فرآورده‌های خونی برای بیماران کرونایی مشارکت کردند.

سرتیپ دوم علی حاجیلو، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا در حاشیه این اقدام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه 29 فروردین، مصادف با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و با توجه به اعلام نیاز سازمان انتقال خون به جهت استفاده پلاسمای خون جهت مداوای بیماران کرونایی، لذا همکاران بنده در منطقه شمال‌غرب با مراجعه به مراکز انتقال خون و اهدای خون خود سعی کردند همانطور که در گذشته در قطع زنجیره بیماری کرونا تلاش کرده‌اند امروز هم در درمان این بیماری کمک کنند.

وی ضمن تشکر از تلاش‌های شبانه‌روزی وزارت بهداشت و درمان، پزشکان و پرستاران که در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا هستند، افزود: مبارزه با ویروس منحوس کرونا اکنون در راس اقدامات این قرارگاه بوده و این مبارزه تا ریشه‌کنی این ویروس ادامه خواهد داشت و همانگونه که ما تمثیل ارتش فدای ملت را در سالیان دفاع مقدس نشان دادیم اکنون نیز نه تنها با اهدا خون بلکه با اهدا جان ناقابل خود نخواهیم گذاشت امنیت کشور عزیزمان به مخاطره بیفتد.

حاجیلو تصریح کرد: یگان‌های بهداشت و درمان و جنگ نوین قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیز در خط مقدم مبارزه با کرونا تا نابودی کامل این ویروس منحوس از پا نخواهند نشست.

وی عنوان کرد: این روزها همتی جهادی برای مقابله با بیماری کرونا در کشور تشکیل شده است و امید می‌رود این تلاش‌ها هر چه سریع‌تر به نابودی این ویروس در کشور بیانجامد.

حاجیلو در پایان از زحمات بی‌وقفه سازمان انتقال خون نیز قدردانی کرد که این روزها تمام همت و تلاش‌شان را در راستای تامین نیاز خون کشور به کار گرفته‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها