بروجردی:

تحرکات اخیر واشنگتن در عراق برای ایجاد چالش نظامی است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تحرکات اخیر ایالات متحده در عراق در راستای ایجاد چالش نظامی است.
کد خبر: ۳۹۱۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴ - 09April 2020

تحرکات اخیر واشنگتن در عراق برای ایجاد چالش نظامی استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، علاءالدین بروجردی با اشاره به تحرکات اخیر ایالات متحده در عراق، اظهار داشت: امروزه بحران کرونا در آمریکا به چالش جدی تبدیل شده و عملا تمام حاکمیت این کشور را درگیر کرده است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با یادآوری آمار بالای نظامیان آمریکایی که دچار کرونا شده اند، اظهار کرد: بنابراین باید اذعان کرد ترامپ به شدت در برابر افکار عمومی آمریکا قرار گرفته لذا درصدد ایجاد بحران پر سر و صدای برون مرزی است تا افکار عمومی کشورش را از فشار فزاینده به دولت منحرف کند.

وی با بیان اینکه تحرکات و تهدیدهای آمریکا در عراق خطرناک است، ادامه داد: احتمال اینکه ایالات متحده دست به اقدامات جدیدی در عراق بزند وجود دارد اما بعد فضاسازی و روانی اقداماتش پررنگ تر است.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: بدون تردید جوانان غیور عراقی به ویژه نیروهای حشدالشعبی و نیروهای ارتش این کشور اجازه نخواهند داد این دسیسه محقق شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طبق مقررات بین‌المللی باید گفت که حضور آمریکا در عراق به معنای اشغالگری است از این رو به نفع آنها است هر چه سریع تر خاک عراق را ترک کنند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار