نماینده وفقیه در گیلان:

سربازان گمنام امام زمان (عج) از سرمایه‌های کشور هستند

آیت‌الله «رسول فلاحتی» با اشاره به مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) برای دفاع از انقلاب اسلامی گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) از سرمایه‌های کشور هستند.
کد خبر: ۳۹۱۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳ - 09April 2020

سربازان گمنام امام زمان(عج) از سرمایه‌های کشور هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در استان گیلان صبح امروز (پنجشنبه) در دیدار مدیرکل و معاونان اداره اطلاعات استان که به مناسبت نیمه شعبان برگزار شد، اظهار داشت: سرباز گمنام کسی است که جان خود را برای حفظ مردم فدای راه امام حسین (ع) می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی مقدمه ‌ی برای ظهور امام زمان «عج الله تعالی فرجه الشریف» است، افزود: دشمنان به دنبال نابودی انقلابی هستند که در مسیر قیام امام زمان است، اما اراده الهی بر این است تا این انقلاب پابرجا بماند.

ایشان به نقش امام خمینی «رحمه الله علیه» در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: بعد از امام راحل با درایت و مدیریت رهبر معظم انقلاب، نظام اسلامی روز به روز شکوفاترشد و این روند تا اتصال انقلاب اسلامی به قیام امام عصر «عج الله» ادامه دارد.

امام جمعه رشت در ادامه با اشاره به نقش نیروها و نهادهایی همانند سپاه و وزارت اطلاعات در حفظ نظام اسلامی خاطرنشان کرد: نیروهای وزارت اطلاعات سربازان گمنام امام زمان محسوب می شوند و نقش اساسی در حراست از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی نظام جمهوری اسلامی دارند.

آیت‌الله «رسول فلاحتی» افزود: سرباز گمنام کسی است که هر کاری انجام دهد علاقمند نیست از او تجلیل شود و تنها رضای خداوند متعال را در نظر دارد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان یادآور شد: سر بازان گمنام از خدا چیزی طلب نمی کنند واز امام حسین (ع) الگو گرفته‌اند وهمه چیز خود را فدای انقلاب کرده‌اند.

وی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را نمونه بارزی از سربازان گمنام عنوان کرد و متذکر شد: این سردار شهید یکی از سرمایه های بنیادین انقلاب بود که برای ارتقاء نظام و حفظ آرمان های انقلاب جانفشانی های زیادی کرد و در این راه به شهادت رسید.

آیت‌الله فلاحتی در پایان به جانفشانی‌ها رزمندگان دفاع مقدس هم اشاره کرد و افزود: در هشت سال دفاع مقدس، سربازان انقلاب عاشقانه برای کشور جنگیدند و از مرزهای کشور دفاع کردند، چون اهدافشان اهداف الهی بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار