قدردانی هلال احمر لرستان از اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان

رئیس هلال احمر استان لرستان گفت: با توجه به رخ داد حوادث متعدد طی یک سال گذشته، اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان همکاری بسیار خوبی را با جمعیت هلال احمر استان داشته که ما این زحمات را قدردانی میکنیم.
کد خبر: ۳۹۱۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶ - 09April 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس‌ از خرم آباد، «صارم رضایی» رئیس سازمان هلال احمر استان لرستان در دیدار با مسئول پیشکسوتان دفاع مقدس استان لرستان اظهار داشت: با توجه به رخ داد حوادث متعدد طی یک سال گذشته، اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان همکاری بسیار خوبی را با جمعیت هلال احمر استان داشته است که واقعا سابقه درخشانی دارند و در هر حوادثی پای کار بودند و ما این زحمات را قدر می دانیم.

رئیس هلال احمر استان لرستان گفت: با همدلی و همراهی همه ی مجوعه ها از عزیزانمان در اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس، عزیزانمان در نیروهای مسلح که واقعا باید تقدیر و تشکر ویژه ای را می‌کرد خداروشکر این همدلی در استان لرستان شکل گرفت که ما توانستیم خدمات بسیاری خوبی را با همکاری و هماهنگی همه ی عزیزان انجام دهیم.

وی افزود: جمعیت هلال احمر با برپایی ۳۴ ایست بازرسی غربالگری در سطح استان در ۳۴ نقطه خدمات بسیار خوبی را به هموطنان عزیزمان در سراسر استان انجام دادیم و توانستیم بیش از ۸۷۰ مورد غربالگری انجام دهیم، در بین غربالگری ۸۷۰ مورد، تعداد اندکی حدود ۳۰نفر افراد مشکوک به ویروس کرونا شناسایی کردیم که این نشان می‌داد کنترل خیلی خوب انجام شده و به دقت تمام افراد که به استان لرستان سفر میکردند تحت کنترل و تحت نظر بودند.

صارم رضایی گفت: هم اکنون جمعیت هلال احمر در بحث توزیع مواد ضدعفونی کننده و ماسک در صدد است در یک آمارگیری،  افرادی که در اثر این ویروس کرونا کار خود را از دست دادند از طریق کمک هایی که مردم به جمعیت هلال احمر انجام میدهند کمک کنیم که ان‌شاءالله در استان لرستان این کمک به قوت خود به شدت انجام شود.

این مقام مسئول در پایان افزود: جمعیت هلال احمر برای افرادی که بیماری های خاصی دارند از جمله رزمدگان هشت سال دفاع مقدس که شیمیایی بودند و از جمله افرادی که بیماری های خاص مث ms  دارند و توان خرید مواد ضد عفونی کننده و ماسک و تجهیزات را ندارند از طریق دانشگاه علوم پزشکی شناسایی و کمک ویژه می شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار