فرمانده پایگاه ام البنین:

دفاع از سلامت مردم ادامه دفاع مقدس است

«صدیقه رحیمی» با تشبیه روز‌های مبارزه با کرونا به روز‌های هشت سال جنگ تحمیلی گفت: این دفاع ادامه دفاع مقدس است، آن روز‌ها از کیان اسلام و ایران دفاع می‌کردیم و اکنون مدافع سلامت مردم هستیم.
کد خبر: ۳۹۱۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۰ - 11April 2020

«صدیقه رحیمی» فرمانده پایگاه ام البنین و حوزه بسیج خواهران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد با اشاره به روزهای سخت مبارزه با ویروس کرونا، اظهار داشت: کارگاه خیریه ای را با همکاری کاتون خادمیاران رضوی، عتبات عالیات، اوقاف و امور خیریه و جمعی از خیرین برای تولید ماسک، گان و محصولات بهداشتی لازم در مبارزه با این ویروس راه اندازی کرده ایم.

مسئول این کارگاه خیریه با اشاره به تولید روزانه بیش از 900 ماسک و لباس در این کارگاه، افزود: در این کارگاه ۴ نوع ماسک و لباس های مخصوص بیمارستان و اتاق عمل و لباس قابل استفاده عموم مردم تولید می شود که این تولیدات پس از ضدعفونی بسته بندی شده و در اختیار بیمارستان ها، خانواده شهدا و عموم مردم قرار می گیرد.

رحیمی با تشبیه این روزها به روزهای هشت 8 سال جنگ تحمیلی، تاکید کرد: در روزهای دفاع مقدس بانوان در پشت جبهه به پشتیبانی مشغول بودنند و اکنون هم اولین کسانی که در این کارگاه برای امر خدمت رسانی حضور پیدا کردند همان بانوان فعال پشتیبان جنگ بودند.

این بانوی پشتیبان جنگ تحمیلی یادآور شد: این دفاع ادامه دفاع مقدس است آن روزها از کیان اسلام و ایران دفاع می کردیم و اکنون مدافع سلامت مردم هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها