فرمانده مرزبانی ایلام عنوان کرد؛

جزئیات درگیری مسلحانه در مرز مهران/ هویت افراد مسلح شناسایی شد

فرمانده مرزبانی ایلام با تشریح جزئیات درگیری مسلحانه در مرز مهران که منجر به شهادت یک سرباز شد، گفت: هویت افراد مسلح شناسایی شده است.
کد خبر: ۳۹۱۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸ - 10April 2020

جزئیات درگیری مسلحانه در مرز مهران/هویت افراد مسلح شناسایی شدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سرهنگ «کیاست سپهری» فرمانده مرزبانی ایلام در تشریح این خبر اظهار داشت: در بامداد امروز جمعه دو نفر مسلح ناشناس، اقدام به تعرض و تیراندازی به یکی از مقر‌های تابعه هنگ مرزی مهران کردند که بلافاصله مرزداران با هوشیاری و قاطعانه با مبادله پرحجم آتش، یکی از افراد مسلح را زخمی کردند که در حین انتقال به بیمارستان فوت کرد.

وی عنوان کرد: مرزداران در پاکسازی از محل درگیری مقادیری سلاح و مهمات به همراه یک دستگاه خودرو و گوشی همراه را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان با اشاره به تلاش مرزداران برای دستگیری فرد مسلح متواری شده، تصریح کرد: با بررسی دقیق، هویت افراد مسلح شناسایی شد. وی از سارقان سابقه دار بوده و در مرخصی از زندان به سر می‌بردند.

وی افزود: متأسفانه در این درگیری سرباز وظیفه محمد علی مرادی بر اثر اصابت گلوله مجروح شد که در حین انتقال به بیمارستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها