نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

اعمال هرگونه فشار از سوی آمریکا موجب همبستگی بیشتر ملت می‌شود

محمدجواد جمالی‌نوبندگانی گفت: اعمال هرگونه فشار علیه کشورمان، موجب همبستگی و همگرایی بیشتر مردم و مسوولان در برابر آمریکا می‌شود.
کد خبر: ۳۹۱۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵ - 11April 2020

اعمال هرگونه فشار علیه کشورمان موجب  همبستگی بیشتر مردم ایران می‌شودبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، محمدجواد جمالی‌نوبندگانی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در واکنش به مخالف آمریکا با اعطای وام پنج میلیارد دلاری به منظور مقابله با ویروس کرونا از سوی صندوق بین‌المللی پول اظهار داشت: اختلاف آمریکا با جمهوری اسلامی ایران و انقلاب  از نظر جنسیت با سایر کشورهای دیگر مانند چین و روسیه متفاوت است.

وی مشکل آمریکا با ایران را در ماهیت انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: آنها می‌خواهند به قول خودشان نظام را از بین ببرند به همین خاطر پس از اولین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی توسط عواملشان مانند منافقین، گروه‌های سلطنت‌طلب، صدام، رژیم صهیونیستی و داعش در کنار اقدامات سخت و نرم مشغول توطئه‌های گوناگون هستند.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که اقدامات آمریکا علیه ایران مسئله‌ای جدید نیست، افزود: به دلیل خوی قلدر مآبانه این کشور این گونه حرکات و رفتارهای عاری از اخلاق و قانون قابل انتظار است.

وی با اشاره به سابقه تحریم‌های آمریکا در زمینه بهداشتی و درمانی علیه ایران بیان کرد: آن‌ها قبل از شیوع ویروس کرونا به دلیل مشکل با ماهیت انقلاب اسلامی با مانع‌تراشی در ورود داروهای بیماران سرطانی و خاص به ایران، جان آن‌ها را به خطر انداختند.  

جمالی‌نوبندگانی با  اشاره به طرح ادعاهای دروغین آمریکا مبنی بر تمایل کمک به ایران تصریح کرد: دولتمردان آمریکایی به هر روشی متوسل شدند تا کشورمان از حقوق اصلی و قانونی خود محروم کنند و اکنون در این شرایط حساس به جمهوری اسلامی فشار مالی می‌آورند.  

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها باید بدانند اعمال هرگونه فشار علیه ملت ایران موجب  همبستگی و همگرایی بیشتر مردم می‌شود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار