نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی:

کادر درمانی مجاهدان سربلند آزمون کرونا بوده‌اند

حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی‌آل‌هاشم» با بیان اینکه کادر درمانی مجاهدان سربلند آزمون کرونا بوده‌اند، گفت: مردم قدردان زحمات همه پاسداران سلامت و مدافعان بهداشت هستند.
کد خبر: ۳۹۱۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۷ - 11April 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی‌آل‌هاشم» نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه کادر درمانی مجاهدان سربلند آزمون کرونا بوده‌اند، اظهار داشت: مردم قدردان زحمات همه پاسداران سلامت و مدافعان بهداشت هستند.

امام جمعه تبریز در دیدار تیم علمی درمان بیماری کرونا در استان با بیان این‌که بسیاری از کشورهای پیشرفته هنوز در کنترل کرونا عاجز هستند، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی به همت پزشکان و کادر درمانی متخصص و متعهد و همچنین همدلی و صمیمت آحاد مردم، در مبارزه با این بحران جدید بسیار خوش درخشیده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به پشتیبانی مردم از کادر درمانی کشور گفت: مردم قدرشناس ما، علاوه بر دعای خیر و قدرشناسی از زحمات پزشکان و پرستاران، مساجد را پایگاهی برای فداکاری و ایثار کرده و با تولید و توزیع اقلام بهداشتی بین مردم، پشتیبانی خود را از کادر درمانی به منصه ظهور رساندند.

آل هاشم ادامه داد: نوع دوستی مردم در همراهی از ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت و پویش رحمت متجلی شده و حرکت‌های ارزشمندی برای حمایت از کادر درمانی و دست‌گیری از نیازمندان و آسیب دیدگان از بحران کرونا شروع شده که تداوم آن هم را در ماه مبارک رمضان شاهد خواهیم بود.

وی در پایان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص رزمایش انفاق در ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: همانگونه که طلاب حوزه علیمه تبریز با اقدام جهادی در تدفین متوفیان کرونا با کادر بهداشت و درمان همراه شدند و حرکت ارزشمندشان مورد تفقد رهبر معظم انقلاب قرار گرفت، در رزمایش انفاق هم با همت مردم آذربایجان پیشگامی این خطه بار دیگر به اثبات خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها