یادداشت/ سیروس فتح‌اله‌

موج کرونایی رسانه‌های معاند و ضد انقلاب

رسانه‌های معاند و ضد انقلاب با سوار بر موج کرونا به‌دنبال ایجاد نگرانی، نافرمانی مدنی و تعطیلی کسب و کار در کشور هستند؛ لذا دولت باید به این موضوع اهتمام داشته باشد که اگر سلامت و معیشت مردم به خطر بیفتد، غیرمستقیم زیرساخت این اقدامات برای آن‌ها فراهم خواهد شد.
کد خبر: ۳۹۱۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۰ - 13April 2020

رمز عملیات رسانه‌های معاند و ضدانقلابگروه بین‌الملل دفاع‌پرس- سیروس فتح‌اله؛ رسانه‌های معاند و ضد انقلاب‌ها به محض اینکه ویروس کرونا در کشور شناسایی و رسما توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد، اقدام به بهره‌برداری از این میهمان ناخوانده به نفع اهداف شوم خود مبنی بر براندازی حکومت کردند؛ این رسانه‌ها و کارشناسان غیرکارشناسشان خیلی زود دست به کار شدند و به‌صورت سازمان یافته این خط خبری را دنبال کردند تا وانمود کند که جمهوری اسلامی ایران در این زمینه اهمال کاری کرده و از ورود ویروس به کشور خبر داشته که، اما به‌خاطر راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی پنهان کاری کرده است!

این رسانه‌ها همچنین مدعی شدند که وقتی این ویروس در ووهان چین شیوع پیدا کرده بود، جمهوری اسلامی ایران حاضر نشد پرواز‌ها به چین را متوقف کند؛ اما طبق گفته مسئولان هواپیمایی شرکت ماهان در آن روز‌ها فقط یک پرواز به چین داشته و آن پرواز هم به‌دستور «محمدجواد ظریف» وزیر امورخارجه کشورمان برای بازگشت دانشجویان ایرانی صورت گرفته بود و باقی پرواز‌ها نیز برای انتقال تجهیزات ضد کرونایی انجام شده بود.

این خط خبری که رسانه‌های معاند با همکاری ضد انقلاب‌ها پیگیری می‌کردند، خیلی نتوانست دوام بیاورد؛ لذا آن‌ها بی‌درنگ به‌دنبال خط خبری جدیدی روی آوردند؛ اما این بار آماری که هر روز توسط کیانوش جهان‌پور سخنگوی وزارت بهداشت اعلام می‌شد، را زیر سوال بردند و همزمان با این آمار‌ها از آمار‌هایی دیگری خبر می‌دادند که گویا این آمار‌های جعلی را منابع آگاه در بیمارستان‌های ایران به آن‌ها می‌رساندند؛ البته نکته قابل توجه در این آمار این بود که آمار‌های هر کدام از آن‌ها متفاوت‌تر از هم بود و با آمار‌های رسمی ایران تفاوت فاحشی داشت. این خط خبری نیز آنچنانکه باید میگرفت، نگرفت، و در نهایت این رسانه‌ها مجبور شدند به آماری که توسط سخنگوی وزارت بهداشت اعلام می‌شد، استناد کنند.

حتی قبر‌های ادعای واشنگتن‌پست و گور‌های دسته‌جمعی جعلی و فیلم‌های ساختگی از نحوه تدفین جانباختگان نیز به خط خبری این رسانه‌ها کمک شایانی نکرد؛ لذا ناگزیر بودند، مسیر دیگری را انتخاب کنند.

مرحله بعدی عملیات، کوبیدن بر طبل بی‌تدبیری، ناتوانی و کمبود اقلام بهداشتی و دارویی کشور در مدیریت این بیماری بود؛ تا جایی‌که در این مرحله نیاز بود، ترامپ و پمپئو نیز به کمک آن‌ها بشتابند. ترامپ از یک طرف ایران را تحریم می‌کرد، از طرف دیگر ادعا می‌کرد که اگر ایرانی‌ها بخواهند ما به آن‌ها کمک می‌کنیم؛ اما جواب ایرانی‌ها به ترامپ نه مرسی بود و ما به صدقه شما (ترامپ) نیاز نداریم. اما تولید کیت تشخیص، خودکفایی در تولید ماسک و سایر اقلام بهداشتی، پای کار آمدن نیرو‌های مسلح با ظرفیت منحصر بفردی که دارد، بسیج مردمی و رسیدگی به سالمندان کشور اتهام بی‌تدبیری را از کشورمان دور کرد و تیر رسانه‌های معاند دوباره به سنگ خورد.

این روش هم جواب نداد، چیکار باید می‌کردند؟ لذا بالافاصله به سراغ فیلمی که از لیسیدن حرم حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) توسط یک فرد معلوم‌الحال در فضای مجازی پخش شده بود، رفتند، تا اعتقادات مردم را زیر سوال ببرند؛ اما دستگاه‌های امنیتی کشور دست به کار شدند و آن فرد منتسب به فرقه معلوم‌الحال را بازداشت کردند و توطئه دشمن را در نطفه خفه کردند.

اما این رسانه بیکار ننشستند و در مرحله بعدی به سراغ بازنشر خوشی‌های پرستاران و کادر درمانی در بیمارستان‌ها رفتند تا بدینوسیله ایثار و فداکاری‌های آن‎ها زیر سوال ببرند؛ چون برای آن‌ها غیر قابل تحمل بود که چرا پزشکان و پرستاران با غیرت کشورمان با ایثار خودشان بار دیگر دوران دفاع مقدس را در کشور احیا کرده‌اند.

هرچند تیر رسانه‌های معاند در هر مرحله به سنگ می‌خورد؛ اما همچنان با سوار بر موج کرونا به‌دنبال ایجاد نگرانی، نافرمانی مدنی، تعطیلی کسب و کار و بحران اقتصادی و در نهایت زمین‌گیر شدن حکومت هستند، لذا دولت باید به این موضوع اهتمام داشته باشد که اگر سلامت و معیشت مردم به خطر بیفتد، غیرمستقیم زیرساخت این اقدامات برای آن‌ها فراهم خواهد شد؛ بنابراین دولتمردان کشورمان باید حواسشون جمع باشد که هم سلامت مردم تضمین شود هم معیشت آن‌ها دچار آسیب نشود و با اقدامات مناسب از اعمال محدودیت‌های شدید در کنترل و مدیریت این بیماری گرفته تا بسته‌های حمایتی به قشر‌های آسیب‌پذیر جامعه نگذارند نقشه دشمن در کشور عملی شود تا به مدد الهی و همت مردم و مسئولان از این ابر بحران که رهبر معظم انقلاب اسلامی از آن به وبای مدرن تعبیر کردند، به سلامت عبور کنیم.

انتهای پیام/ ۴۱۱

نظر شما
پربیننده ها