عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

روحیه جهادی، انقلابی و باور‌های اعتقادی ملت ما دلیل ناکامی‌های دشمنان است

غلامرضا شرفی گفت: امروز دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با نگاه به تجربه تلخ گذشته‌شان در دوران جنگ تحمیلی و عملکرد عزتمندانه ما در آن دوران، به خوبی دریافته‌اند که روحیه جهادی، انقلابی و باور‌های اعتقادی ملت ما تنها دلیل ناکامی‌هایشان بوده است.
کد خبر: ۳۹۱۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۵ - 13April 2020

///غلامرضا شرفی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با تاکید بر اینکه مقاومت مهمترین رمز و درواقع شاه کلید امت اسلامی در جهت شکست دشمنان است، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس که در حقیقت برگرفته از نهضت حسینی و خمینی و برگرفته از ولایت فقیه بود ما توانستیم دشمنان تا بن دندان مسلح را از مواضع ضد ایرانی‌شان عقب برانیم. یکی از عوامل مهمی که توانست شکست دشمنان را برای ما به ارمغان آورد، مقاومت بود.

این مقام مسوول با بیان اینکه «مقاومت» در تمام دوران تاریخ برای زوال قدرت و نابودی زورگویان موثر بوده و اکنون هم کارساز است، افزود: این مولفه مهم در تضعیف و شکست استکبار توانست در هشت سال دوران دفاع مقدس در سخت‌ترین شرایط و بحرانی‌ترین وضعیت‌ها، مردم را به هشت سال ایستادگی و صبوری فرابخواند و هزینه این مقاومت را نیز با تقدیم هزاران شهید به اسلام و انقلاب اسلامی، پرداخت کنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دشمنی غربی‌ها با نظام و انقلاب اسلامی ما تمامی ندارد، گفت: باید بپذیریم که «مقاومت» مختص به دوران هشت سال جنگ تحمیلی نبود و امروز هم که دشمنان قسم خورده ملت و کشورمان شبانه‌روز در حال برنامه‌ریزی برای ضربه‌زدن به جمهوری اسلامی هستند، بصیرت و دشمن‌ستیزی مسوولان توام با مقاومت مردم، دشمن را متحمل شکست می‌کند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در ادامه، فرهنگ و دستاوردهای دوران دفاع مقدس را عامل بزرگی در جهت ضعف و شکست دشمن ارزیابی کرد و گفت: قطعاً آموزه‌های دفاع مقدس نه تنها در دوران جنگ تحمیلی بلکه در این برهه از زمان که دشمنان لحظه‌ای برای نابودی نظام و انقلاب اسلامی ملت ما آرام و قرار ندارند، می‌تواند کارساز باشد.

شرفی با بیان اینکه از تجربه دوران هشت سال جنگ تحمیلی دریافتیم که مقاومت تنها راه پیروزی و غلبه بر دشمنان است، تصریح کرد: امروز دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با نگاه به تجربه تلخ گذشته‌شان در دوران جنگ تحمیلی و عملکرد عزتمندانه ما در آن دوران، به خوبی دریافته‌اند که روحیه جهادی، انقلابی و باور‌های اعتقادی ملت ما تنها دلیل ناکامی‌هایشان بوده است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار