فرمانده سپاه استان كرمانشاه:

برای مقابله با کرونا باید با تمام توان و به صورت جهادی وارد میدان شویم

سردار بهمن ریحانی گفت: امروز ما درگیر یک جنگ بزرگ با کرونا هستیم که دنیا را گرفتار کرده، از این رو باید با تمام توان و به صورت جهادی برای مقابله با این ویروس وارد اين میدان شویم.
کد خبر: ۳۹۱۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۹ - 13April 2020

باید با تمام توان و به صورت جهادی وارد میدان شویمبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، سرتيپ دوم پاسدار «بهمن ریحانی»  فرمانده سپاه حضرت نبي اكرم (ص) استان كرمانشاه در نشست ستاد مشارکت‌های مردمی که در لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور نماينده ولی فقيه در استان، استاندار و مدیران استان برگزار شد، اظهار داشت: اعتبار لازم به منظور اعطای این کمک ها توسط سپاه پاسداران تامین شد.

وی به جمع آوری و توزیع بیش از ۲ میلیارد تومان کمک های مردمی توسط سپاه و بسیج نیز اشاره کرد و گفت: این کمک‌ها هم در قالب بسته‌های حمایتی بین نیازمندان توزیع شده است.

فرمانده سپاه حضرت نبي اكرم (ص) استان كرمانشاه با اشاره به راه اندازی پویش همبستگی برای کمک به افراد متاثر از بیماری کرونا گفت: می توانیم از بانک اطلاعاتی خود به منظور شناسایی افراد نیازمند استفاده کنیم.

ریحانی همچنین اعلام کرد که سپاه و بسیج به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی در پایگاه های سطح شهرها و روستاها و توزیع آن بین نیازمندان آمادگی کامل دارند.

وی با تاکید بر اهمیت نظارت به جمع آوری و توزیع کمک‌های مردمی عنوان کرد: تجربه زلزله کرمانشاه به ما نشان داد که نباید اجازه دهیم هرکسی به منظور جمع آوری کمک‌های مردمی شماره حساب اعلام کند و به استفاده شخصی در این زمینه بپردازند.

فرمانده سپاه حضرت نبي اكرم (ص) استان كرمانشاه با یادآوری فعالیت ستاد پشتیبانی از جنگ در دوران دفاع مقدس گفت: امروز هم باید همچون این ستاد عمل کنیم و پشتیبانی رزمندگان جبهه سلامت بپردازیم.

ریحانی ادامه داد: امروز ما درگیر یک جنگ بزرگ با کرونا هستیم که دنیا را گرفتار کرده است، از این رو باید با تمام توان و به صورت جهادی برای مقابله با آن وارد میدان شویم.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه اعلام کرد: این نهاد چهار هزار و ۵۰۰ بسته حمایتی به ارزش بالغ بر پنج میلیارد تومان طی یک هفته اخیر بین افراد نیازمند توزیع کرد.

در ادامه سرتيپ پاسدار «محمد نظر عظيمی» فرمانده قرارگاه عملیاتی نجف اشرف سپاه پاسداران در غرب کشور نیز در این نشست عنوان کرد: نیروهای ناجا، سپاه و بسیج پس از شیوع کرونا و به ویژه در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در کرمانشاه به خوبی و موفق کردند.

عظیمی مقابله با بیماری کرونا در کرمانشاه را مطلوب ارزیابی کرد و بیان داشت: مشارکت‌های مردمی به منظور مقابله با بیماری کرونا در کرمانشاه بسیار قابل توجه است.

وی با اشاره به راه اندازی پویش همبستگی تصریح کرد: به نظر می رسد که در روزهای آینده شاهد حجم عظیمی از کمک های مردم کرمانشاه در این پویش باشیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی نجف اشرف سپاه در غرب کشور با اشاره به ظرفیت های بسیج متذکر شد: می توانیم از زیرساخت های این نیروی عظیم به منظور شناسایی نیازمندان و توزیع بسته های حمایتی بین مردم استفاده کنیم.

انتهای پيام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار