فرمانده سپاه عاشورا:

توزیع 43 هزار بسته معیشتی در استان آذربایجان شرقی

«سردار عابدین‌خرّم» گفت: تاکنون ۴۳ هزار و ۹۶۵ بسته معیشتی در سطح استان جمع آوری و توزیع شده است که بیشترین آن مربوط به شهر تبریز می‌باشد.
کد خبر: ۳۹۱۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱ - 13April 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، «سردار عابدین‌خرّم» فرمانده سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی در نخستین نشست ستاد هماهنگی رزمایش مواسات، همدلی، کمک مؤمنانه با ارائه گزارشی از عملکرد پایگاه‌های مقاومت بسیج در امدادرسانی به نیازمندان اظهار داشت: تاکنون ۴۳ هزار و ۹۶۵ بسته معیشتی در کل استان جمع آوری و توزیع شده که بیشترین آن مربوط به شهر تبریز است.

عابدین‌خرّم افزود: در راستای مبارزه و مقابله با ویروس کرونا تاکنون 25 میلیون مترمربع از مناطق پرخطر با همکاری شهرداری‌ها ضدعفونی شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به نیاز مردم استان به ماسک تاکنون، یک میلیون 650 هزار عدد در پایگاه‌های مقاومت ماسک تولید شده است.

فرمانده سپاه عاشورا در ادامه خاطر نشان کرد: اوج این کمک‌های مومنانه مردم در نیمه شعبان بود که بعد از فرمان رهبر معظم انقلاب، بسیجیان استان 12 هزار و 500 بسته معیشتی در بین اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع کردند.

وی با اشاره به شناسایی افراد نیازمند در سطح محلات کم برخوردار گفت: کمک‌های هدفمند نقدی و غیرنقدی توسط سپاه و بسیج مردمی در اقصی نقاط استان در حال انجام است.

خرّم خاطرنشان کرد: رزمایش انفاق با پوشش افراد بستری در بیمارستان، ترخیص شده از مراکز درمانی، افراد قرنطینه شده در منزل و خانواده‌های که عضوی از آن‌ها از دنیا رفته است باید دنبال شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها