نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان خبر داد؛

حضور ۵۸ طلبه برای غسل و تدفین بیماران فوت شده کرونایی در خوزستان

حجت الاسلام عبدالرضا رستگار گفت: در بحث غسل و تدفین فوت شدگان که از دغدغه‌های اصلی مردم بود ۵۸ طلبه در خوزستان برای این امر مامور شده‌اند.
کد خبر: ۳۹۱۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸ - 13April 2020

حضور 58 طلبه برای غسل و تدفین بیماران فوت شده کرونایی در خوزستان

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «عبدالرضا رستگار» نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) با اشاره به آخرین اقدامات قرارگاه سلامت و معنویت خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قرارگاه معنویت و سلامت از هفته‌های گذشته در سراسر کشور تشکیل و فعالیت این قرارگاه در خوزستان از ۲۷ اسفند آغاز شد.

وی افزود: پیش از تشکیل این قرارگاه نیز ۵۰ گروه جهادی برای خدمت‌رسانی به شهروندان در مبارزه با ویروس کرونا پای کار بودند اما با تشکیل قرارگاه معنویت، سازماندهی بهتری صورت گرفت و خدمات‌رسانی با مدیریت بهتر، افزایش پیدا کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) ادامه داد: ارتقای معنویت و سلامت روحی و روانی شهروندان از رسالت‌های اصلی این قرارگاه است؛ همان گونه که باید از نظر جسمانی سلامت افراد در نظر گرفته شود، سلامت مسایل روحی و روانی نیز از اقدامات مهم و موثر برای مقابله با ویروس کرونا است.

وی افزود: این قرارگاه با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان، طلاب حوزه علمیه و جمعی از گروه‌های فرهنگی تشکیل و تاکنون خدمات ارزنده ای را در زمینه تقویت روح و روان شهروندان در این روزهای سخت ارایه داده‌اند.

حجت الاسلام رستگار گفت: باتوجه به اینکه شرایط برای حضور فیزیکی افراد فراهم نیست، کانال فضای مجازی به نام «آینه جان خوزستان» راه‌اندازی شده و شهروندان می‌توانند مطالب آموزنده‌ای از این کانال دریافت کنند؛ روزانه به ۶ نفر به قید قرعه نیز جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین در بحث غسل و تدفین فوت شدگان که از دغدغه‌های اصلی مردم بود ۵۸ طلبه در خوزستان برای این امر مامور شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) و فرمانده قرارگاه سلامت و معنویت خوزستان گفت: توزیع بسته‌های معیشتی و ضدعفونی معابر شهری و اماکن عمومی از دیگر خدماتی است که توسط قرارگاه سلامت و معنویت خوزستان ارایه می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها