فرمانده حوزه سپاه بخش شبانکاره:

بسیج متعلق به تمامی مردم است

علیرضا دشمن زیاری گفت: بسیج متعلق به تمامی مردم است و ما نیز باید سعی کنیم آرمان ها و اهداف ارزشمند انقلاب اسلامی را به سوی جلو پیش ببریم.
کد خبر: ۳۹۱۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹ - 13April 2020

به گزارش دفاع‌پرس‌ از بوشهر، «علیرضا دشمن زیاری» فرمانده حوزه سپاه بخش شبانکاره ضمن عرض تبریک و گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار داشت: اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی مدیون خون و رشادت های شهدای این آب و خاک است و همه ی آحاد ملت به نوعی بسیجی هستند.

وی گفت: در سال گذشته و سال جاری ۲۹ مسکن برای مستضعفان کلنگ زنی شده، پنج مورد به بهره برداری رسیده و بقیه منازل تاکنون پیشرفت ۷۰ درصدی داشته است.

علیرضا دشمن زیاری با اشاره به تلاش های شبانه روزی نیروهای جهادی مجموعه سپاه پاسداران، افزود: امید داریم بقیه منازل نیز در سالجاری مورد افتتاح قرار بگیرد و در مجموع ۱۵ میلیارد ریال در زمینه مسکن هزینه شده است.

فرمانده حوزه ۱۹ ابوذر بخش شبانکاره بیان کرد: در بدو شروع شیوع کرونا، ۲۱۰ نفر از بسیجیان بخش شبانکاره در کنار نیروهای مردمی برای ضدعفونی معابر شهری و روستایی، ایست بازرسی در سطح بخش و گلوگاه شهید صلاحی پای کار بوده که بنده قدردان تلاش های شبانه روزی گروه های مردمی و نیروهای بسیجی هستم.

علیرضا دشمن زیاری عنوان کرد: بسیج متعلق به تمامی مردم است و همه ی مردم به نوعی بسیجی هستند و ما نیز باید سعی کنیم آرمان ها و اهداف ارزشمند انقلاب اسلامی را به سوی جلو پیش ببریم.

فرمانده حوزه ۱۹ ابوذر بخش شبانکاره یادآور شد: گشت های محله محور بسیج به صورت مستمر برای حفظ امنیت محلات شهری و روستایی صورت می گیرد و در زمینه طرح های محرومیت زدایی حوزه ۱۹ ابوذر شبانکاره یکی از حوزه های پیشتاز و موفق در سطح شهرستان دشتستان هست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار