سرهنگ جمشیدی تاکید کرد؛

لزوم توجه به مناطق محروم برای جبران خسارات ناشی از جنگ اقتصادی دشمن

فرمانده سپاه بوکان گفت: دشمن جنگ اقتصادی را در پیش گرفته است پس باید بیشتر از گذشته به مناطق محروم توجه شود تا مشکلات اقتصادی نتواند ضربه‌ای به خانواده‌های حساس و محروم جامعه وارد کند.
کد خبر: ۳۹۱۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۶ - 14April 2020

لزوم توجه به مناطق محروم برای جبران خسارات ناشی از جنگ اقتصادی دشمن

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ «حسین جمشیدی» فرمانده سپاه بوکان، امروز در حاشیه افتتاح ۱۰ واحد مسکن مددجویی در بوکان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این منازل مسکونی در راستای طرح ساخت منازل مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) توسط بسیج سازندگی سپاه بوکان و قرارگاه سازندگی حمزه سیدالشهدا (ع) ساخته شده است.

وی افزود: این واحدهای مددجویی هر کدام در زمینی به مساحت  ۵۰ متر مربع و با ۵۰۰ میلیون ریال هزینه به احداث و در اختیار نیازمندان و محرومان روستایی فاقد مسکن قرار گرفت.

فرمانده سپاه بوکان ادامه داد: طبق توافق‌های سازمان بسیج مستضعفان و کمیته امداد امام خمینی (ره)، ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور از  سال‌های گذشته آغاز زده شده و پیرو همین توافق ساخت ۲۳ واحد مسکن مددجویی به همت سپاه بوکان و همکاری کمیته امداد امام (ره) در این شهرستان نیز آغاز شده که ۲۰ واحد آن تاکنون به بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه این منازل برای مددجویان معرفی شده از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) در سطح روستاهای مختلف احداث شده است، افزود: این واحدها با استانداردها و نظارت کارشناسان بنیاد مسکن و حضور مهندسان فنی و ناظر ساخته شده است.

سرهنگ جمشیدی عنوان کرد: سپاه در تلاش‌ است علاوه بر تامین امنیت، نگاهی هم به توسعه فعالیت‌های اجتماعی، محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم داشته باشد.

وی گفت: دشمن جنگ اقتصادی را در پیش گرفته است پس باید بیشتر از گذشته به مناطق محروم توجه شود تا مشکلات اقتصادی نتواند ضربه‌ای به خانواده‌های حساس و محروم جامعه وارد کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار