با حضور رئیس مرکز مقاومت بسیج قوه قضاییه انجام شد؛

تقدیر از نقاش تصویر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

در جلسه فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌ها و اعضای شورای مرکز مقاومت بسیج قوه قضاییه، از مهران رحمانی هنرمند خلاق برنامه «عصر جدید» که تصویری از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را نقاشی کرده بود، تقدیر شد.
کد خبر: ۳۹۲۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲ - 15April 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، در جلسه فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌ها و اعضای شورای مرکز مقاومت بسیج قوه قضائیه که با حضور سعید عمرانی فرمانده مرکز مقاومت بسیج قوه قضائیه برگزار شد، از مهران رحمانی هنرمند خلاق در برنامه عصر جدید که تصویری از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را نقاشی کرده بود، تجلیل به عمل آمد.

سعید عمرانی فرمانده مرکز مقاومت بسیج قوه قضائیه در این مراسم به برنامه‌های این مرکز در سال ۹۹ پرداخت و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و رزمایش گسترده کمک به نیازمندان اظهار امیدواری کرد که اعضای بسیج همچون گذشته در این کار خیر پیشقدم باشند.

عمرانی با تاکید بر شعار سال «جهش تولید» عنوان کرد: امروز نیاز است که به میدان بیاییم و لباس رزم بپوشیم و از کارخانه‌ها بازدید و به درد و دل‌های تولید کنندگان گوش دهیم و مشکلات را بررسی و حل و فصل کنیم و این ظرفیتی برای قوه قضائیه و بسیج است که بتوانیم از این ظرفیت‌ها حداکثر استفاده را کنیم.

در ادامه بختیاری مسئول دفتر دادستان کل کشور با اشاره به بیماری منحوس کرونا و نگاه‌های متفاوتی که در این باره وجود دارد، گفت: می‌توان ادعا کرد که کرونا هم تهدید و هم فرصت است. تهدید از این منظر که بسیاری از مردم و عزیزانمان را از دست دادیم و بسیاری از اقشار و مجموعه‌ها را به زحمت انداخته و در عرصه جهانی مشکلاتی را ایجاد کرده است و از منظر اقتصادی و امنیتی مسائلی را به وجود آورده است.

وی افزود: همچنین می‌توان به آن به عنوان یک فرصت نگاه کرد که انسجام و وحدتی را بین مردم به وجود آورده است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار