استاندار مازندران:

خدمات «میز خدمت الکترونیک» در دستگاه‌های مازندران شتاب گیرد

«احمد حسین‌زادگان» گفت: در این مقطع که درگیر مقابله با شیوع کرونا هستیم باید میز خدمت الکترونیک برجسته شود و خدماتش شتاب بگیرد تا مراجعه مردم را در دستگاه‌ها کم کند.
کد خبر: ۳۹۲۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳ - 15April 2020

خدمات میز خدمت الکترونیک در دستگاه‌های مازندران شتاب گیردبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «احمد حسین‌زادگان» استاندار مازندران امروز در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان با بیان اینکه ابلاغ کردیم جلسات استانداری و استانی حتی الامکان بصورن ویدئوکنفرانس برگزار شود، اظهار داشت: جلسات استان در بخش‌های مختلف را در چند روز اخیر با رعایت فاصله معقول و منطقی و موازین بهداشتی آغاز کردیم تا کار مردم به تعویق نیفتد و باید به این روند سرعت بدهیم.

حسین‌زادگان با اشاره به اینکه از جمله مباحثی که پیش از شیوع کرونا در نظام اداری شروع شده بود، موضوع دورکاری کارکنان بود، افزود: دورکاری در روند اجرا دارای مشکلاتی بود و پیشبرد امور در عمل در این ساز و کار دقیق پیش بینی نشده بود و گاهی امور مردم معطل می‌ماند.

وی با بیان اینکه برای اجرای درست دورکاری برخی آمادگی‌ها و زیرساخت لازم و کارگروهی که این ساز و کارها را احصا کند وجود نداشت، گفت: امروز مقرر شد این گارگروه در اسرع وقت تشکیل شود، فعالیت‌ها و اموری که قابلیت دورکاری را داشته باشد به‌نحوی که امور مردم به تعویق نیفتد، دقیقا احصا شود.

استاندار مازندران ادامه داد: همچنین مقرر شد در مورد نوبت‌بندی و نوبت‌دهی کارکنان نیز بررسی ویژه صورت گیرد تا مشخص شود دستورات چند درصد اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در خصوص میز خدمت نیز همه دستگاه‌ها موظف به اجرای آن شدند تا میزان حضور ارباب رجوع، بوروکراسی‌های زائد و پیگیری‌های مردم کمتر شود و مردم را کمتر درگیر نماید، اظهار داشت: در این مقطع که درگیر مقابله با شیوع کرونا هستیم، میز خدمت بسیار می‌تواند به ما کمک کند و در این خصوص بیشتر باید میز خدمت الکترونیک برجسته شود و خدماتش شتاب بگیرد تا مراجعه مردم را در دستگاه‌ها کم کند.

استاندار مازندران افزود: مسئولیت ویژه ای برای این پروژه مشخص شده تا در بازه زمانی محدود فعالیت‌هایی که در دستگاه‌های اجرایی دارای قابلیت ارائه در میز خدمت و از طریق خدمات الکترونیک به مردم است، شناسایی شود و هم اگر در حوزه‌های زیرساختی مشکلاتی وجود دارد، دستگاه‌ها خدمات بیشتری را بتوانند از طریق میز خدمت بصورت الکترونیک ارائه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار