جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک:

تفکر و کار جهادی بسیج می‌تواند بهترین الگو برای مقابله با ویروس کرونا باشد

سیدعطاالله موسوی گفت: امروز که کرونا به یک چالش بزرگ برای کشورهای جهان تبدیل شده، تفکر و کار جهادی بسیج می‌تواند بهترین الگو و راهکار برای مقابله با این ویروس باشد.
کد خبر: ۳۹۲۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳ - 16April 2020

کار جهادی در شهرستان اندیمشک به یک گفتمان فراگیر تبدیل شده است

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سرگرد پاسدار «سیدعطاالله موسوی» جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در حاشیه بازدید از کارگاه تولید دستکش مسجد شهید «مصطفی خمینی» اندیمشک اظهار داشت: امروز اقدامات و فعالیت‌های جهادی جوانان در مساجد و مجموعه بسیج مانند مبارزه و جهاد جوانان در هشت سال جنگ تحمیلی است.

وی حضور و فعالیت جهادی جوانان را مایه افتخار جامعه و کشور دانست و افزود: وقتی که کارهای تربیتی به شکل درست انجام شود، جوانان و نوجوانان بسیجی پای کار می‌آیند و این حلقه‌های تربیتی به گروه‌های جهادی تبدیل می‌شوند و در موقعیت‌های مهمی همچون بحران ویروس کرونا به اقدامات جهادی ارزشمندی می‌پردازند.

موسوی با اشاره به اینکه کار جهادی در شهرستان اندیمشک به یک گفتمان فراگیر تبدیل شده، اضافه کرد: این گفتمان در اندیمشک جای پیدا کرده و مردم این شهرستان نیز آن را با تمام وجود پذیرفته‌اند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک تصریح کرد: مساجد به عنوان مکانی برای نماز و عبادت، طلاب و روحانیون در حوزه های علمیه و بسیجیان در پایگاه های مقاومت بسیج با پرداختن به اقداماتی از جمله تولید ماسک و دستکش در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند.

وی عنوان کرد: با توجه به نیاز پزشکان و کادر درمانی و عموم مردم به اقلامی از جمله ماسک و دستکش و زندگی در محیطی پاکیزه، نقش و ارزش بالای فعالیت‌های جهادی بسیجیان و سایر اقشار مختلف در جهت تامین اقلام و یاری رساندن به آنها دوچندان می‌شود و ما تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا بتوانیم از این پس نیز به ارائه خدمات این چنینی به شهروندان و مردم غیور اندیمشک بپردازیم.

موسوی با بیان اینکه محور اصلی اجرای رزمایش کمک مومنانه پایگاه‌های مقاومت بسیج هستند و بسیجیان این شهرستان در روزهای آینده این رزمایش بزرگ را اجرا می‌کنند گفت: امروز که ویروس کرونا به یک چالش بزرگ برای کشورهای جهان تبدیل شده، تفکر و کار جهادی بسیج می‌تواند بهترین الگو و راهکار برای مقابله با این ویروس باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار