«قصه‌های خواندنی، قصه‌های شنیدنی» در کتابفروشی‌ها

چهار جلد دیگر از مجموعه «قصه‌های خواندنی، قصه‌های شنیدنی» با هدف آموزش مفاهیم اجتماعی، ارزشی و علمی به کودکان در انتشارات مدرسه منتشر و روانه بازار نشر شد.
کد خبر: ۳۹۲۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴ - 16April 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «قصه‌های خواندنی، قصه‌های شنیدنی» با هدف آموزش مفاهیم اجتماعی، ارزشی و علمی به کودکان در انتشارات مدرسه منتشر و روانه بازار نشر شد.

«دریاچه‌ی آبی رنگ» نوشته نوری ایجادی، «مرغ افتاد و مُرد، خروس غصّه خورد» نوشته مصطفی رحماندوست، «همه جا، ستاره بود» نوشته محمد رضا یوسفی و «دو فسقلی» نوشته زهره پریرخ عناوین چهار جلدی هستند که به تازگی روی پیشخوان کتابفروشی‌ها قرار گرفته است.

این مجموعه با همکاری نویسندگان و تصویرسازان آثار مختلفی را در زمینه‌های داستانی و غیرداستانی به چاپ رسانده که منابع آموزشی برای کودکان پیش‌دبستانی و مهد کودک‌ها وهمچنین کمک به اولیاء و مربیان است.

بنابراین گزارش؛ پیشتر از این مجموعه «پسته‌ی خندان»، «مادر پروانه‌ها»، « دوست با نمک من، دوست شیرین!»، «فیل برقی»، «پیر زن دوچرخه‌سوار»، «سربالایی و سرپایینی»، «نردبان هزار پله»، «بچه‌ی زمین» و «آقای هندوانه» تهیه و منتشر شده است.

تمام عناوین یاد شده از مجموعه «قصه‌های خواندنی، قصه‌های شنیدنی» با قطع خشتی، جلد شومیز و 16 صفحه رنگی در فروشگاه‌های سراسر کشور و فروشگاه مجازی انتشارات مدرسه عرضه می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها