معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان خبر داد؛

توزیع بسته‌های غذایی در ماه مبارک رمضان با عنوان «هدیه رهبری» برای خانواده‌های نیازمند

سرهنگ عبدالرضا حاجتی گفت: تا نیمه ماه مبارک رمضان میزان بسته‌های غذایی که از سوی سپاه تأمین و توزیع شده را مشخص می‌کنیم؛ همچنین بسته‌های غذایی دیگر نهادها، شرکت‌ها و دستگاه‌ها نیز تحت عنوان «هدیه رهبری» بین نیازمندان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۳۹۲۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰ - 16April 2020

توزیع بسته های غذایی در ماه مبارک رمضان با عنوان «هدیه رهبری» برای خانواده های نیازمند

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از اهواز، سرهنگ پاسدار «عبدالرضا حاجتی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان امروز در بازدید از قرارگاه شفای سپاه خوزستان در اهواز اظهار داشت: تفاهم‌نامه‌ای با بهداشت و درمان منعقد کردیم تا بین شش تا شش هزار و ۵۰۰ نفر از بسیجیان به صورت تخصصی در کنار آنها کمک کنند.

وی افزود: با درخواست دانشگاه علوم پزشکی اهواز شش واحد از درمانگاه‌های بهداشت به مراکز ۱۶ ساعته تبدیل شدند.

حاجتی به توزیع بسته‌های بهداشتی نیز اشاره کرد و گفت: همچنین ۲۰ هزار بسته غذایی توزیع شده است و هرچه جلوتر می‌رویم میزان تعهدات سپاه با همکاری واحدهای بسیج و پایگاه‌های مختلف افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: تا نیمه ماه مبارک رمضان میزان بسته‌های غذایی که از سوی سپاه تأمین و توزیع شده را مشخص می‌کنیم؛ همچنین بسته‌های غذایی دیگر نهادها، شرکت‌ها و دستگاه‌ها نیز تحت عنوان «هدیه رهبری» بین نیازمندان توزیع می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان خبر داد: پایان ماه مبارک رمضان به مناسبت عید فطر نیز یک بسته حمایتی توزیع می‌کنیم.

وی عنوان کرد: امروز استاندار خوزستان از محل پشتیبانی، تولید و توزیع و همچنین ستاد تکریم و تجلیل از پرستاران بازدید کرد. اعضای این ستاد بسیجیان جامعه پزشکی هستند که با مراجعه به منازل پرستاران بیمارستان‌های رازی، سینا و ابوذر در حیاط خانه یک شاخه گل، کارت هدیه ناقابل و لوح تقدیر از فرمانده سپاه استان خوزستان را به آنها تقدیم می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان خبر داد: استاندار خوزستان در بازدید از کارگاه خیاطی قول دادند که برای تهیه و تأمین چرخه‌ای این کارگاه مساعدت داشته باشند.

حاجتی در پایان ضمن تقدیر از حضور اصحاب رسانه و فعالیت آنها در روزهای تعطیل، گفت: از ۱۰۰ بانوی مجاهدی که در تولید لباس‌های پزشکی به صورت دو شیفت همکاری دارند، نیز در برنامه ای تقدیر و تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها