جانشین منطقه پدافند هوایی شمال‌شرق خبر داد؛

توزیع 1 هزار بسته معیشتی توسط پدافند هوایی امام رضا (ع) در مشهد

سرهنگ «علی ربیعی» از توزیع 1 هزار بسته معیشتی برای حمایت از اقشار مستضعف شهر مشهد خبر داد.
کد خبر: ۳۹۲۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳ - 16April 2020

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ «علی ربیعی» جانشین منطقه پدافند هوایی شمال‌شرق امام رضا (ع) در حاشیه رزمایش «مدافعان وطن یاوران سلامت» که به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی امروز در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: برای حمایت از اقشار مستضعف روزانه یک هزار بسته معیشتی توسط منطقه پدافند هوایی تهیه و در مناطق محروم شهر مشهد توزیع می‌شود.

وی افزود: هر سال به مناسبت روز ارتش شاهد رژه یگان‌های ارتش در مشهد و برخی از شهرهای استان بودیم که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، این مراسم برگزار نخواهد شد و رزمایش «مدافعان وطن یاوران سلامت» جایگزین آن می‌شود. در قالب این رزمایش تیم پاکسازی در سه منطقه از شهر مشهد اقدام به ضدعفونی سطوح و معابر خواهند کرد.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال‌شرق امام رضا (ع) خاطر نشان کرد: از روز‌های ابتدایی شیوع ویروس کرونا، کادر پزشکی ارتش پایش بیماران و غربالگری مردم را در دستورکار قرار داد که اجرای طرح غربالگری‌ در منطقه شهرک شیرین مشهد در راستای تحقق این هدف بود.

ربیعی در ادامه به تلاش‌های جهادی خانواده کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال‌شرق امام رضا (ع) اشاره کرد و گفت: با شیوع ویروس کرونا، کارگاه خیاطی این منطقه که عهده دار تولید و تعمیر لباس نظامی بود تبدیل به کارگاه تولید ماسک بهداشتی شد.

وی در پایان گفت: در این کارگاه روزانه 22 نفر از خانواده‌های کارکنان ارتش در هشت ساعت کاری پنج هزار ماسک بهداشتی را تولید می‌کنند که در مناطق محروم مشهد توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار