سرلشکر موسوی:

اتحاد نیروهای مسلح در تأمین امنیت کشور/ ارتش سد محکمی در برابر دشمنان است

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران سد محکمی در برابر دشمنان است، گفت: رزمندگان ما در نیرو‌های زمینی، پدافند هوایی، دریایی و هوایی دست در دست برادرانمان در سپاه و ناجا و با پشتیبانی وزارت دفاع مشغول دفاع و مراقبت از حد و ثغور کشور هستند.
کد خبر: ۳۹۲۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴ - 17April 2020

ارتش، سپاه و ناجا در کنار یکدیگر از حد و ثغور کشور دفاع می‌کنندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در مراسم رژه خدمت که به مناسبت روز ارتش برگزار شد، اظهار داشت: عید ملی ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران یادگار ارزشمند حضرت امام و روز حماسه‌آفرینی نزاجا را به محضر فرمانده معظم کل قوا، مردم عزیز و نیرو‌های مسلح و همرزمان عزیزم تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: به نمایندگی از خانواده‌های ارتشیان از ریاست جمهوری تشکر می‌کنم که با بیانیه جامع خود فضا را عطرآگین کردند.

فرمانده کل ارتش افزود: خداوند بزرگ را شاکر و سپاسگزاریم؛ چراکه سربازی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نصیبمان کرد و ما را تحت فرماندهی ولی فقیه قرار داد.

سرلشکر موسوی اضافه کرد: پیشمرگی این ملت شایسته و قدرشناس را نعمت خداوند می‌دانیم و به برای این نعمت شکرگزار پروردگاریم.

وی با بیان اینکه از بزرگواری ملت ایران هرچه بگوییم کم است، گفت: در این رابطه به یک جمله بسنده می‌کنم که امروز هیچ ارتشی در جهان به این اندازه مورد لطف، محبت و حمایت مردم نیست.

فرمانده کل ارتش اظهار داشت: ما چیزی برای تشکر از مردم نداریم؛ جز آنکه در این روز‌ها در کنار آنان باشیم و برای دفاع از آن‌ها جان خود را تقدیم آرمان‌هایشان کنیم.

سرلشکر موسوی عنوان کرد: ارتش امروز تحت فرماندهی رهبری معظم در هر دو عرصه «اشدا علی الکفار و رحما بینهم» ایفای نقش می‌کند.

وی گفت: در همین لحظه، رزمندگان ما در نیرو‌های زمینی، پدافند هوایی، دریایی و هوایی دست در دست برادرانمان در سپاه و ناجا و با پشتیبانی وزارت دفاع مشغول دفاع و مراقبت از حد و ثغور کشور هستند.

فرمانده کل ارتش بیان کرد: امروز ارتش در ۳۴ شهر رژه خدمت را برگزار کرده و در ۴۹ شهر در حال خدمت‌رسانی مومنانه است که این مهم تحت فرمان فرماندهی معظم کل قوا حاصل شده است.

امیر موسوی ادامه داد: همه رزمندگان نزاجا در مرز‌های شرقی و غربی کشور و همه کارکنان نیروی هوایی در حال انجام وظایف در یگان‌ها و مشغول انجام مأموریت هستند. کارکنان قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) و نیروی پدافند هوایی نیز هم‌اکنون از آسمان کشور حفاظت می‌کنند؛ همچنین همرزمان ما در نداجا وظیفه حراست از آب‌های کشور را عهده دارند و عزیزان ما در ناوهای نقدی و الوند امروز مایل‌ها آنطرف‌تر پرچم کشور را به اهتزاز درآورده‌اند که بر همه این عزیزان درود می‌فرستیم.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی و در سال جاری باید به‌صورت ویژه در عرصه خدمت‌رسانی تلاش کنیم، گفت: امروز بیش از ۱۱ هزار نفر از عزیزان کادر بهداشت و درمان ارتش در خط مقدم مبارزه با کرونا در کنار کادر بهداشت و درمان کشور قرار گرفته‌اند و در حوزه تولید ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده نیز تلاش می‌کنند.

فرمانده کل ارتش عنوان کرد: امروز به فرماندهی معظم کل قوا و ملت بزرگ ایران اعلام آمادگی می‌کنیم که ارتش جمهوری اسلامی ایران سد محکمی در برابر دشمنان است و همچون برادری مهربان و دلسوز در کنار مردم قرار دارد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار