پیام مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان؛

سلاح ایمان می‌تواند مجهزترین ناوهای آمریکایی را شکست دهد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هرمزگان در پیامی با گرامیداشت سالروز شهادت سرداران شهید اسدالله رئیسی و اسحاق دارا تأکید کرد: سلاح ایمان و اعتقاد راسخ به خداوند می‌تواند مجهزترین ناوهای آمریکایی را شکست دهد.
کد خبر: ۳۹۲۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰ - 17April 2020

29 فروردین سالگرد شهادت یلان استکبار ستیز هرمزگانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، سردار «حبیب الله میرزایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هرمزگان در پیامی فرارسیدن ۲۹ فروردین ماه سالگرد شهادت یلان استکبارستیز هرمزگانی، سرداران شهید اسدالله رئیسی و اسحاق دارا را گرامی داشت.

متن این پیام به شرح زیر است:

در طول ۸ سال دفاع مقدس ما شاهد نبرد‌های نابرابر فراوانی با رژیم بعث عراق و آمریکایی‌ها بودیم که حاصل رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های بی بدیلی از سوی رزمندگان بود که حاوی این پیام برای جهانیان است؛ سلاح ایمان و اعتقاد راسخ به خداوند می‌تواند مجهزترین ناوهای آمریکایی را شکست دهد.

در پی حمله آمریکایی‌ها به سکوهای نفتی، گروه های عملیاتی جزیره بوموسی با قایق‌های تندرو برای عملیات مقابله به مثل به سمت نیروهای امریکایی حرکت کردند که با حضور بالگردهای دشمن درگیری سختی بر روی دریا اتفاق افتاد و بالگرد آنها ساقط شد.

عملیاتی که در آن شهیدان اسدالله رئیسی و اسحاق دارا به شهادت رسیدند نبردی نابرابر بود که به دنبال انهدام سکوهای نفتی نصر و سلمان از سوی آمریکایی‌ها با گلوله و موشک صورت گرفت و که در آن عملیات شهدای عزیز ما با موشک مستقیم جنگنده‌های آمریکایی به شهادت رسیدند.

آمریکایی‌های متجاوز در دوران دفاع مقدس سیلی‌های متعددی از رزمندگان دلاور ما خوردند؛ یکی از آنها از دست شهدای بزرگوار دارا و رئیسی بود که دشمن  آن را هرگز از یاد نخواهد برد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها