پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران؛

اوج فداکاری نیروهای ارتش در مقابله با شیوع «کرونا» به نمایش درآمد

نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران در پیام مشترکی به مناسبت روز ارتش تأکید کردند: اوج فداکاری نیروهای دلیر و مردمی ارتش جمهوری اسلامی را باید در مقابله با شیوع کرونا مشاهده کرد که در راستای اجرای اوامر فرمانده معظم کل قوا سلحشورانه به میدان آمد و جانانه نقش‌آفرینی کرد.
کد خبر: ۳۹۲۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶ - 17April 2020

اوج فداکاری نیروهای ارتش جمهوری اسلامی در مقابله با شیوع کرونا  به نمایش درآمدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لایینی» نماینده ولی فقیه در مازندران و «احمد حسین‌زادگان» استاندار مازندران با انتشار پیامی ۲۹ فروردین، روز ارتش را به تمامی نیروهای غیور، سلحشور و جان برکف ارتش ایران اسلامی تبریک گفتند. ‎

در این پیام آمده است:

ارتش غیور، سربلند و سلحشور جمهوری اسلامی که همواره در صحنه‌های خطیر انقلاب اسلامی، دوران پرشکوه دفاع مقدس و دیگر عرصه‌های دفاع از عزت، استقلال و اقتدار ایران اسلامی، جان برکفانه حضور داشته است و در کنار دیگر نیروهای مسلح فداکار و مقتدر با ایثارگری و جانبازی در صیانت از امنیت و پاسداری از کیان جمهوری اسلامی و مرزهای ایران عزیز مجاهدت می‌ورزد، نامی ماندگار در صحیفه رزم و ایثار برای اسلام و ایران اسلامی خواهد بود.

ارتش غیور جمهوری اسلامی که نقش حماسی خود را در کنار سپاهیان، بسیجیان و دیگر نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس در مسیر حفظ عزت نظام و کشور در سایه رهبری‌های حکیمانه امام راحل و تقدیم شهدای والامقام ایفا نمود، هرگز از پای ننشست و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری با دستاوردهای نظامی ارزشمند، ورود به جهاد خودکفایی، امدادرسانی، مردم‌یاری و کمک در بحران‌ها و بلایای طبیعی و... به رسالت خطیر خود در مسیر آینده کشور به‌نحو شایسته عمل نمود.

اوج فداکاری نیروهای دلیر و مردمی ارتش جمهوری اسلامی را باید در مقابله با شیوع کرونا مشاهده کرد که در راستای اجرای اوامر فرمانده معظم کل قوا سلحشورانه به میدان آمد و در حوزه‌های کنترل و پایش بیماری و بیماران مبتلا، ضدعفونی کردن شهرها، اختصاص برخی بیمارستان‌های خود به بیماران کرونایی، احداث بیمارستان‌های صحرایی و... جانانه نقش‌آفرینی نمود.

نام‌گذاری ۲۹ فروردین به‌عنوان روز ارتش توسط بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی، یک فرصت مناسب برای پاسداشت مجاهداتی است که این نیروی ایثارگر، دلیر و سلحشور برای حفظ کیان، عزت، اقتدار و استقلال کشور در عرصه‌های خطیر به‌خرج می‌دهد.

اینجانبان ضمن قدردانی از همه مجاهدت‌های والای ارتشیان دلاور در مقابله با کرونا روز ارتش را که نماد وحدت و اتحاد قدرت‌آفرین نیروهای مسلح و یادآور تمام فداکاری‌ها و ایثارگری‌های ارتشیان جان برکف است، تبریک عرض نموده، از درگاه خداوند قادر متعال، برای ارتشیان سربلند ایران اسلامی، سلامت و فتح مسالت داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها