استاندار خراسان رضوی:

رمز موفقیت ارتش، پیوستگی‌اش با مردم است

علیرضا رزم‌حسینی گفت: این که ارتش در همه رویداد‌ها در کنار مردم قرار دارد به دلیل پیوستگی‌اش با مردم است.
کد خبر: ۳۹۲۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵ - 17April 2020

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت ۲۹ فروردین‌ روز ارتش جمهوری اسلامی ایران رژه «خدمات سلامت» با حضور «علیرضا رزم‌حسینی» استاندار خراسان‌رضوی، امیر سرتیپ دوم ستاد «رضا آذریان» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا و ارشد نظامی آجا در شمال‌شرق امروز در مشهد برگزار شد.

علیرضا رزم‌حسینی در این مراسم اظهار داشت: این که ارتش در همه رویداد‌ها در کنار مردم قرار دارد به دلیل پیوستگی‌اش با مردم است و حضور ارتش در مقابله با ویروس کرونا هم به این دلیل است که ارتش و نیرو‌های مسلح ما مردمی هستند.

وی افزود: حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهدا، از جمله شهیدان قرنی، صیاد شیرازی و سلیمانی در دوره‌های مختلف نیز به دلیل خلوص، شجاعت و مردمی بودن آن‌ها بود.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: نیرو‌های مسلح ما صاحب ایدئولوژی مکتب اسلام و قرآن هستند و به حکم این مکتب، منافع ملی را حفظ و به اسلام عمل می‌کنند.

رزم‌حسینی بیان کرد: دیگر ویژگی ممتاز نیرو‌های مسلح ما این است که تحت فرماندهی معظم کل قوا و مرجع تقلید و ولی فقیه زمان که فردی وارسته، فرزانه، متقی، عالم و فقیهی عالی مقام است که کشور را اداره می‌کند قرار دارند و امروز اگر همه مجاهدان صفت مجاهدت پیدا کرده‌اند به برکت فرماندهی، ولی فقیه و مکتب اسلام است.

وی با اشاره به وضعیت این استان در مقابله با ویروس کرونا، تصریح کرد: به لطف امام هشتم (ع) استان در مقابله با ویروس کرونا، به نسبت موفق بوده است. البته هنوز هم باید مراقب بود و فاصله اجتماعی را رعایت کرد.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: امروز بین مسئولان استان همدلی و همراهی وجود دارد و همه برای ارتقای فرهنگی، امنیتی و اجتماعی استان همدل هستند. با همت و همکاری مردم، علما، نماینده ولی فقیه در استان و تولیت آستان قدس رضوی است که استان ما در حوزه مبارزه با این ویروس سربلند است و به امید خدا جشن پیروزی ریشه کن شدن کرونا را در آینده‌ای نزدیک خواهیم گرفت.

رزم‌حسینی در پایان گفت: با توجه به فضای همدلی که در استان حاکم است می‌توانیم سال جدید را که رهبر معظم انقلاب آن را سال جهش تولید نامیدند به حول و قوه الهی در استان آغاز کنیم و کارنامه قابل قبولی را در پایان سال ارائه دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار