نماینده ولی فقیه در لرستان:

مردم فداکاری‌های ارتش را فراموش نخواهند کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی گفت: کارنامه ارتش جمهوری اسلامی ایران پرافتخار است و مردم هیچگاه فداکاری‌های این نیروی ولایی را فراموش نخواهند کرد.
کد خبر: ۳۹۲۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴ - 17April 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد،  حجت‌الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش اظهار داشت: کارنامه ارتش جمهوری اسلامی ایران پرافتخار است و صحبت کردن درباره آن نیازمند جلسات متعدد بوده ولی در یک جمله می‌توان گفت تاریخ و ملت ایران هیچگاه فداکاری‌های ارتش را فراموش نخواهند کرد.

وی افزود: ارتش به عنوان حافظ تمامیت ارضی در طول ۴۱ سال از انقلاب اسلامی همواره آمادگی خود را در مقابله با دشمنان و متجاوزان نشان داده است.

نماینده ولی فقیه تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی افتخارات بزرگی برای مردم ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

وی خاطرنشان کرد: ارتش علاوه بر آمادگی و حضور در مقابل دشمنان همواره و هر وقت که نیاز بوده در کنار مردم است و حقیقتاً خدمات‌رسانی‌های ارزشمندی را ارائه کرده و هنوز فداکاری‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران را در سیل لرستان به خاطر داریم که  این فداکاری‌ها برگ دیگری از افتخارات ارتش است که در حوادث گوناگون در کنار مردم خود حضور دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار