معرفی کتاب:

«گل‌‎های عاشورایی» جلد اول

کتاب «گل‌‎های عاشورایی» جلد اول روایتی از حیات و حماسه‌های جمعی از فرماندهان شهید لشکر 31 عاشورا است که توسط جلال محمدی به رشته تحریر در آمده است.
کد خبر: ۳۹۲۴۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳ - 18April 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، کتاب «گل‌‎های عاشورایی» جلد اول روایتی از حیات و حماسه‌های جمعی از فرماندهان شهید لشکر 31 عاشورا است که توسط «جلال محمدی »به رشته تحریر در آمده است.

این کتاب به شمارگان 3000 نسخه در 204 صفحه با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در بهار سال 1384 چاپ و منتشر شده است.

کتاب «گل‌‎های عاشورایی» که مجموعه‌ای از خاطرات و زندگینامه جمعی از فرماندهان شهید عاشورایی را در بر دارد از ویژگی‌های ذیل برخوردار است: صورت نوشتاری زندگینامه‌ها از حالت تکراری و مرسوم خارج شده است، در هر زندگینامه خاطراتی از همرزمان شهیدان مورد استفاده قرار گرفته است، زیرا با این خاطرات، بهتر می‌توان لحظه‌های ناب شهیدان را درک کرد، در زندگینامه‌ها، وصیتنامه‌ها و دست نوشته‌های شهیدان نیز مورد استفاده قرار گرفته است، از شیوه‌های داستانی در بازنویسی زندگینامه‌ها و خاطرات غفلت نشده است، اما کوشش بر آن بود که اصل خاطرات محفوظ بماند، نام راوی هر خاطره به صورت پانویس صفحات ذکر شده است و این دلیلی بر مستند بودن خاطرات می‌باشد، نثر کتاب، نثریست ساده و روان، و در موارد لازم ادبی و شاعرانه.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار