مصری در گفتگو با «دفاع پرس»:

خواسته برخی از جریان ها نتیجه اش بروز فتنه در کشور است

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت گفت: برخی از افراد و جریان ها در تلاشند از اکنون افکار و اذهان عمومی جامعه را برای اجرای اهداف پلید خود در جامعه آماده کنند.
کد خبر: ۳۹۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۰ - 24January 2015

خواسته برخی از جریان ها نتیجه اش بروز فتنه در کشور است

عبدالرضا مصری، عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت در گفتگو با دفاع پرس، گفت: معتقدم با توجه به این که بیش از یک سال از برگزاری انتخابات در کشور باقی مانده، ولی برخی از جریانات از هم اکنون در انتخابات ورود پیدا کرده اند، این عملشان خلاف قانون است لذا بایستی دستگاه قضا با این جریان ها برخورد قانونی کند.

وی در ادامه افزود: به نظر من اگر این افراد دغدغه کشور را دارند آیا نمی دانند که اکنون وقت کار است؟ وقت تبلیغات کردن برای انتخابات سال آینده نیست.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت، گفت: با توجه به این که در قانون زمان انتخابات و زمان تبلیغات هم کاملا مشخص شده است، باید بدانند  امروز وقت تبلیغات انتخابات نیست.

نماینده مردم کرمانشاه تأکید کرد: شورای نگهبان هر کاری را که انجام می دهد اقداماتش بر اساس مر قانون اساسی است و کاری را انجام نمی دهد که به سلیقه شخصی خودش باشد.

مصری در ادامه با بیان این مطلب که کسانی که می خواهند وارد انتخابات شوند اولین شرطش این است که قانون اساسی را به درستی اجرا کنند، اظهار داشت: اگر خود این افراد اجزای مختلف قانون اساسی اعم از شورای نگهبان، ولایت فقیه، قوه مقننه و قوه مجریه و .... را قبول ندارند معتقدم این افراد صلاحیت پذیرفتن هیچ کرسی در این نظام را ندارند و حتی حق ورود به انتخابات را نیز ندارند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این مطلب که برخی از افراد و جریان ها در تلاشند از اکنون افکار و اذهان عمومی جامعه را برای اجرای اهداف پلید خود در جامعه آماده کنند، خاطرنشان کرد: ورود به انتخابات زود هنگام برخی جریان ها یک بحث سیاسی و در تضاد قرار دادن جامعه هستند تا اگر در انتخابات نتواستند به اهداف خود دست یابند از این  فضا سازیهای کنونی به نفع خود و یا جریان مطوبعشان بهره برداری سیاسی کنند.

نماینده مردم کرمانشاه در خانه ملت اذعان داشت: اوج این نوع بازی های سیاسی در نهایت به فتنه انگیزی و فتنه گری ختم خواهد شد و به نظرم در این مسیر حرکت کردن برای مردم رنگ و لعابی نخواهد داشت زیراکه مردم ایران در سالهای 78 و 88 با این رنگ و لعاب های سیاسی  زندگی کرده اند.

وی با تأکید بر این مطلب که ملت ایران هزینه فتنه و فتنه گری در کشور را پرداخت کرده اند، گفت: مردم ایران محکم بر مواضع مقابله با فتنه ایستاده اند و هیچگاه از موازین و مواضع مقابله و برخورد خود با فتنه گران کوتاه نخواهند آمد و و این بسیار ساده لوحانه است که جریان هایی بخواهند با اندکی رنگ و لعاب بخشیدن به مواضع سیاسی خود بار دیگر مردم را به سطح خیابان ها بکشانند.

مصری در ادامه به بخشی از خواسته های این جریان ها مبنی بر این که کرسی 290 نماینده مجلس ضروریست برای ما باشد و مجلس ما باید چنین و چنان باشد اشاره کرد و بیان داشت: بیان این گونه حرفها نشان دهنده این است که این آقایان تعیین می کنند که ملت و نظام چگونه مجلس داشته باشد و در نظر این افراد مردم در انتخاب مجلس و دولت خود جایگاهی ندارند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بیان داشت: نظام و دولتمردان این نظام معتقدند مجلسی باید در راس این کشور قرار بگیرد که ملاکش، ملاک مردم باشد و آن چیزی را که امروز برخی از جریان ها در کشور دنبال می کنند همچون سالهای 78 و 88 به فتنه و قتنه گری در کشور منجر خواهد شد.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار