فولادگر:

موانع جهش تولید را شناسایی می‌کنیم

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی گفت: موانع جهش تولید را شناسایی می‌کنیم و در اختیار مجلس قرار می‌دهیم.
کد خبر: ۳۹۲۵۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱ - 19April 2020

موانع جهش تولید را شناسایی کرده و در اختیار مجلس قرار خواهیم دادبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان و رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جهش تولید با حمایت از تولید کننده داخلی قابل تحقق است، اظهار داشت: برای محقق کردن مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی برای جهش تولید، باید برنامه مدون و دقیقی برای حمایت از تولید کننده ایرانی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه برخی مشکلات تولید کنندگان داخلی مشخص و روشن است، افزود: حمایت از تولید داخل با حمایت از تولید کننده و البته همراهی مردم قابل تحقق است. باید استفاده از کالای ایرانی را به عنوان یک فرهنگ تبیین کنیم.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی همچنین افزود: رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای اولویت های 10 گانه «جهش تولید» را به ما ابلاغ و خواستار شناسایی ظرفیت‌های قانونی و مطالعاتی و پژوهشی در این زمینه شدند که ما نیز بر همین اساس تلاش داریم موانع را به صورت دقیق شناسایی کنیم و در اختیار مجلس قرار دهیم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار