از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شد؛

70 نجوای کاربردی مفاتیح الجنان در «کوچه آسمان»

کتاب «کوچه آسمان»؛ شامل 70 نجوا از مفاتیح الجنان، تالیف سیدابوالقاسم حسینی از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شد.
کد خبر: ۳۹۲۵۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴ - 19April 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، کتاب «کوچه آسمان»؛ شامل 70 نجوا از مفاتیح الجنان، اثری است از سیدابوالقاسم حسینی ژرفا توسط انتشارات سوره مهر منتشر شد. مولف در این کتاب کوشیده دعاهایی که جنبه کاربردی‌تری دارند را انتخاب و ترجمه کند تا روح دعا را به خواننده جوان امروزی منتقل کند. 

حسینی ژرفا درباره چرایی انتخاب 70 نجوا از مفاتیح الجنان، گفت: برای انتخاب خود دلایلی داشتم؛ یکی بحث سندیت در ادعیه و زیارت است، سعی کردم از لحاظ سندیت دعاهایی را انتخاب کنم که معتبرتر هستند.

وی در ادامه افزود: دلیل دیگر برقراری ارتباط معنوی با مخاطبان فارسی زبان در ترجمه دعا است که برای من بسیار مهم بود. قصدم این بود دعاها را جوری ترجمه کنم که به خواننده جوان امروزی روح معنوی دعا را منتقل کند.

این نویسنده گفت: دلیل بعدی انتخاب این هفتاد دعا این بود که تمام ادعیه مفاتیح الجنان کاربردی نیست. سعی من بر این بود که مطالب و ادعیه این کتاب کاربردی باشد. یک کتاب همراه درست کردم که ترجمه آن صحیح باشد.

حسینی ژرفا درباره تفاوت ترجمه این کتاب با دیگر کتاب‎های ادعیه گفت: سعی کردم تمامی عبارات و کلمات را بررسی کنم تا ترجمه صحیح و دلنشین از دعا به دست آید.

در بخشی از این کتاب آمده است:

«خداوندا! از هر چه مایه هراسم شود، نگاهم دار

از هرچه پرهیز دارم، بازم دار

جان و دینم را نگاهبان باش

در سفر حفظم کن

پس از من خانواده و مالم را نگاهبان باش

روزی‌ام را برکت بخش

مرا پیش خودم خوار و در چشم مردم بزرگ ساز

از آفت جنّ و آدمی عافیتم بخش

با گناهانم رسوایم نکن

با باطنم خوارم مساز

به کارم گرفتارم نگردان

نعمت‌هایت را از من بازنگیر
و مرا به کسی جز خودت وامگذار!»

شما می‌توانید برای تهیه این کتاب با تخفیف ویژه ٢٠ درصد و ارسال رایگان، به نشانی سایت (http://99.sooremehr.ir) مراجعه فرمایید.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها