۵۰ هزار نسخه قرآن و مفاتیح در آستانه ماه مبارک رمضان منتشر می‌شود

شرکت چاپ و انتشارات اوقاف به مناسبت ماه مبارک مضان و در سال جهش تولید، با انتشار حدود ۵۰ هزار نسخه قرآن کریم و مفاتیح الجنان در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و مذهبی کشور گام برمی‌دارد.
کد خبر: ۳۹۲۵۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴ - 19April 2020

۵۰ هزار نسخه قرآن و مفاتیح در آستانه ماه مبارک رمضان منتشر می‌شودبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، شرکت چاپ و انتشارات اوقاف با هماهنگی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت ماه مبارک مضان و در سال جهش تولید، حدود ۵۰ هزار نسخه قرآن کریم و مفاتیح الجنان با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و مذهبی کشور منتشر می‌کند.

این مجموعه شامل ۱۰ هزار نسخه قرآن با ترجمه شیخ حسین انصاریان و در قطع وزیری، ۱۰ هزار نسخه قرآن بدون ترجمه و به خط استاد حسن زاده در قطع رقعی و ۱۰ هزارنسخه دیگر با ترجمه استاد عبادی در قطع وزیری است.

علاوه بر ۵ هزار نسخه قرآن با ترجمه استاد یثربی، ۱۰ هزار نسخه مفاتیح الجنان نیز در ماه مبارک رمضان برای استفاده روزه‌داران از سوی این مرکز منتشر می‌شود.

شرکت چاپ و انتشارات وابسته به سازمان اوقاف و امور خیریه، در راستای تأمین نیازهای معنوی مؤمنان در ماه مبارک رمضان و در ایامی که مردم روزه‌دار به دلیل ویروس کوید ۱۹ بیشتر زمان خود را در خانه می‌گذارنند، در نظر دارد تا محصولات قرآنی و ادعیه خود را با ویرایش تازه به این عزیزان عرضه کند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار