رئیس حوزه هنری خراسان‌جنوبی خبر داد؛

خاطره‌گویی آزادگان خراسان‌ جنوبی در فضای مجازی

رئیس حوزه هنری خراسان‌ جنوبی گفت: آزادگان دفاع مقدس در استان خراسان جنوبی در راستای مقابله با کرونا در فضای مجازی خاطره و پیام در خانه ماندن می‌گویند.
کد خبر: ۳۹۲۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵ - 20April 2020

خاطره‌گویی آزادگان خراسان‌جنوبی در فضای مجازی«مجید کریمیان» رئیس حوزه هنری خراسان‌ جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند با تأکید بر اینکه آزادگان برگ زرینی در دفتر افتخارات انقلاب اسلامی ایران هستند، اظهار داشت: آزادگان سرافراز ایران باعث بیداری اسلامی در سراسر جهان شدند.

وی خاطرات آزادگان را گنجی برای نسل‌های آینده دانست و گفت: یکی از برنامه‌های حوزه هنری در هفته هنر انقلاب اسلامی بیان خاطرات آزادگان دوران دفاع است و آزادگان افزون بر بیان خاطره، پیام در خانه بمانیم را تکرار می‌کنند تا به مردم بگویند هفت سال اسارت را برای اعتلای جمهوری اسلامی تحمل کردند و از مردم بخواهند در راستای مقابله با کرونا به منظور سلامت خود و نظام جمهوری اسلامی در خانه‌ها بمانند.

رئیس حوزه هنری خراسان‌ جنوبی به برگزاری شب شعر مجازی در اینستاگرام اشاره کرد و افزود: در راستای مقابله با بیماری کرونا، مسابقه عکس، کاریکاتور، ویدئو و دابسمش با محوریت مقابله با این ویروس برگزار می‌شود.

کریمیان خاطرنشان کرد: همچنین در حوزه توسعه اندیشه شهید آوینی آثار این هنرمند در فضای مجازی، معرفی و در تابستان به‌صورت حضوری دوره آشنایی با برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها