معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید خبر داد؛

توزیع اقلام بهداشتی برای گروه‌های در معرض خطر ایثارگر/ صدور بیمه تکمیلی درمان برای یک میلیون ۷۰۰ هزار نفر

«سید منصور میرمرادی» گفت: توزیع اقلام بهداشتی برای گروه‌های در معرض خطر ایثارگری از جمله جانبازان شیمیایی، والدین سالمند شهدا و جانبازان قطع نخاع انجام شده است و همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۳۹۲۴۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵ - 18April 2020

توزیع اقلام بهداشتی برای گروه‌های در معرض خطر ایثارگر/ صدور بیمه تکمیلی درمان برای یک میلیون 700 هزار نفربه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید منصور میرمرادی» معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به وجود بستر‌های مناسب ارائه خدمات به ایثارگران به صورت الکترونیکی، اظهار داشت: خوشبختانه بحث توسعه دولت الکترونیک در بنیاد شهید به‌خوبی پیگیری و اجرا شده است و هم‌اکنون برای دریافت بخش عمده‌ای از خدمات، نیازی به مراجعه حضوری ایثارگران عزیز نیست که وجود این ظرفیت، باعث شده است تا ایثارگران گرامی جهت دریافت خدمات، نیازی به خروج از منزل نداشته باشند و در معرض انتقال بیماری قرار نگیرند.

وی با تاکید بر اهمیت بیش از پیش موضوع درمان ایثارگران در سال جدید، گفت: مهم‌ترین فعالیت صورت‌گرفته توسط بنیاد شهید در این بخش، موضوع بیمه تکمیلی درمان ایثارگران است که بر اساس قرارداد منعقدشده با شرکت بیمه دی، تعداد بیمه‌شدگان پایه حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر است.

میرمرادی ادامه داد: بیمه‌شدگان شامل تمام جانبازان و آزادگان به‌همراه خانواده قانونی تحت تکفل آنان، والدین شهید، همسران و فرزندان شهدا هستند که اسامی آن‌ها توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرکت بیمه‌گر جهت بیمه تکمیلی درمان ارائه می‌شود که موضوع این بیمه، جبران هزینه‌های پزشکی و اعمال جراحی ناشی از بیماری و حوادث مشمول بیمه مازاد بر بیمه خدمات درمانی پایه است.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا، تصریح کرد: با وجود محدودیت‌های اعتباری و مشکلاتی که برای اقلام بهداشتی در کشور وجود داشت، با تلاش‌های صورت گرفته در ستاد مرکزی و ادارات کل بنیاد شهید در استان‌ها، توزیع اقلام بهداشتی برای گروه‌های در معرض خطر ایثارگری از جمله جانبازان شیمیایی، والدین سالمند شهدا و جانبازان قطع نخاع انجام شده است و همچنان ادامه دارد و در کنار این مسئله، تلاش شده است تا از ظرفیت‌های سایر دستگاه‌ها برای خدمات‌رسانی به ایثارگران نیز بهره‌برداری شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: بیمه درمانی تکمیلی ایثارگران دارای پوشش‌های مناسبی است و در زمینه استفاده ایثارگران از امکانات درمانی کشور نیز مشکلی وجود ندارد. همچنین تا جایی که سایر برنامه‌های درمانی ایثارگران دچار مشکل نشوند، مراکز درمانی وابسته به بنیاد شهید آمادگی لازم را برای ارائه خدمات به ایثارگران مبتلا به این ویروس دارند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار