ایوب دهقانکار، سرپرست موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی شد

با حکم معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ایوب دهقانکار به عنوان سرپرست موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی منصوب شد.
کد خبر: ۳۹۲۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹ - 20April 2020

ایوب دهقانکار، سرپرست موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، محسن جوادی، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیات امنای موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی طی حکمی «ایوب دهقانکار» را به عنوان سرپرست موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی منصوب کرد.

اما نکته جالب اینکه ادغام در موسسات وزارت ارشاد مصوبه هیات امنا را داراست، اما چرا پس از کشمکش‌های فراوان حالا باید حکم سرپرست موسسه نمایشگاه‌ها اعطا شود؟ مگر نه این است که باید حکم قطعی به جای سرپرست داده می‌شد؟

بر اساس این گزارش، دهقانکار از مدیران جوانی است که پیش از این مشاور اجرایی معاون فرهنگی بوده و در کارنامه کاری‌اش معاونت اداره کل مجامع و فعالیت‌های فرهنگی و دبیر طرح حمایت از ترجمه و انتشار آثار ادبیات فارسی در کشور‌های دیگر (گرنت) دیده می‌شود.

دهقانکار، همچنین سخنگوی نمایشگاه کتاب سی و دوم بود و در احکام نمایشگاه سی و سوم هم به عنوان سخنگو حکم گرفت.

جوادی هنگام انتصاب دهقانکار به عنوان مشاور اجرایی معاونت در حکمش به بهره‌مندی از ظرفیت‌های مستعد و جوان در پیشبرد اهداف سازمانی اشاره کرده بود.

هفته گذشته در توضیحات معاونت فرهنگی وزارت ارشاد پیرو گزارش خبرگزاری فارس (اینجا و اینجا بخوانید) تاکید شده بود: در نظر است مدیرعامل معرفی شده مدیر موسسه ادغام شده باشد.دهقانکار فعلا سرپرست محسوب می‌شود.

این گزارش اضافه می‌کند: موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی و موسسات ادغامی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد باید «مدیری جوان» و «کاربلد» را تجربه می‌کرد که امید می‌رود با این انتخاب مطالبات رهبر انقلاب از ورود نیروهای جوان به عرصه مدیریت محقق شود.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها