جمع‌آوری کمک‌های ویژه آسیب‌دیدگان از کرونا توسط سپاه بوشهر

معاونت فرهنگی هنری سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در قالب رزمایش کمک مؤمنانه اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی ویژه آسیب‌دیدگان از کرونا کرد.
کد خبر: ۳۹۲۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ - 20April 2020

جمع‌آوری کمک‌های ویژه آسیب‌دیدگان از کرونا توسط سپاه استان بوشهر

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، معاونت فرهنگی هنری سپاه امام صادق (ع) در راستای کمک به نیازمندان، فقرا و آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی در قالب رزمایش کمک مؤمنانه در مساجد، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج استان کرد.

متقاضیان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۰۱۱۳۵۴۷۵۳۳۰۰۲ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۱۰۸۶۲۹ نزد بانک ملی به نام سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر واریز کرده و کمک‌های غیرنقدی خود را نیز به مساجد، پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج سراسر استان بوشهر تحویل دهند.

انجام کمک‌های نقدی و غیر نقدی، تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی و خوراکی افطاری بسته‌بندی‌شده بین نیازمندان، گذشت اجاره املاک تجاری و مسکونی توسط مؤجران، تعیین حامی جهت خانواده‌های نیازمند در طول سال، حمایت از کارگران و مشاغل روزمزد و حمایت از کسب‌وکارهای خرد، خانگی و محلی بخشی از اقداماتی است که در رزمایش کمک مؤمنانه صورت می‌گیرد.

پویش #کمک_مؤمنانه نیز در فضای مجازی و تمام رسانه‌ها همزمان با اجرای این رزمایش به راه افتاده که تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار