تولید لباس پزشکی توسط بانوان بسیجی در مشهد

به منظور مقابله با ویروس کرونا، جمعی از بانوان بسیجی و همسران طلاب و روحانیون مشهد اقدام به تولید روزانه ۳ هزار دست لباس ویژه کادر درمانی کردند.
کد خبر: ۳۹۲۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴ - 20April 2020

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، رییس واحد خواهران سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی اظهار داشت: از آغاز شیوع ویروس کرونا، طلاب بسیجی در عرصه‌های مختلف به منظور مقابله با این ویروس وارد عمل شدند که تبدیل چند پایگاه مقاومت بسیج طلاب به کارگاه خیاطی و تولید ماسک از جمله این فعالیت‌هاست.

فاطمه فدایی افزود: تولید روزانه سه هزار دست لباس پزشکی یک بار مصرف ویژه کادر درمانی توسط 40 نفر از بانوان بسیجی سرپرست خانوار طلبه و غیرطلبه از نیمه اسفند سال گذشته در یکی از کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی این سازمان از دیگر فعالیت‌های بانوان بسیجی است.

وی خاطر نشان کرد: جمعی از بانوان طلبه و بسیجی هم با قبول نماز و روزه استیجاری، هزینه آن را صرف تهیه سبد معیشتی مستضعفین کردند.

فدایی در پایان حضور بانوان طلبه در امر تغسیل درگذشتگان کرونایی را از دیگر اقدامات بسیج طلاب در یک ماه اخیر ذکر کرد و گفت: غسل درگذشتگان کرونایی یکی از واجبات برزمین مانده بود که از اواخر اسفند سال گذشته 32 نفر از بانوان طلبه انجام این واجب را عهده‌دار شدند و این مهم تا 13 فروردین ادامه داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار