برگزاری تولد مجازی شهید «ابراهیم هادی» با حضور جوانان

مراسم سالروز تولد شهید ابراهیم هادی روز گذشته به صورت پخش زنده در شبکه‌های مجازی برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۲۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵ - 21April 2020

.به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، گلستانی روایتگر دفاع مقدس درباره جشن سالروز تولد شهید «ابراهیم هادی» که دوشنبه (اول اردیبهشت) برگزار شد، اظهار داشت: حکایت ابراهیم حکایت دل است. قهرمانان همه جا قهرمان هستند، اما حکایت جنگ چیز دیگری است. شب‌های جزیره مجنون خیلی سرد بود، قهرمانان از خانه و دنیای پر زرق و برق گذشته بودند تا نگذارند دشمن وجبی از خاک کشور را اشغال کند و دل اماممان درد بیاید. ابراهیم هادی هم برای همه قهرمان بود و هست. شهدا رفتند و ما جاماندیم.

وی افزود: ابراهیم هادی را خیلی‌ها می‌شناسند. نمی‌شود در این آب و خاک زندگی کنی و نام او را نشنیده باشی. ابراهیم هادی به اعتراف بسیاری از مردم قهرمان بود، کار خارق‌العاده انجام نداده بود، زنجیر پاره نکرده بود و در مسابقات پیروز نشده بود، او یک جوان بود مثل دیگر جوان‌های دهه خودش اما با اخلاق و با تقوا، از دنیا دل نبریده بود اما می‌دانست راه رسیدن به خدا گذشتن از تعلقاتی است که پای او را در زمین نگه می‌دارد‌. به خاطر همین است که کتاب زندگی و سیره او با نام «سلام بر ابراهیم» یکی از کتاب‌های پرفروش کشور شده است.

به گزارش دفاع‌پرس، یکم اردیبهشت سالروز تولد ابراهیم هادی است‌. هر ساله مراسم‌های مختلفی به مناسبت تولد این شهید در شهرها برگزار می‌شود که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و لغو هرگونه برنامه اجتماعی، این مراسم نیز لغو شد اما دوستداران این شهید از پای ننشستند و روز گذشته به صورت اینترنتی تولد این شهید را در بین دوستدارانش برگزار کردند. همچنین جمع کوچکی از عاشقان شهید هادی نیز بر سر مزار یادبود وی در بهشت زهرا (س) در تهران حاضر شدند و تولد وی را جشن گرفتند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها