بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان؛

سپاه در عرصه خدمت‌رسانی به مردم کارنامه‌ درخشانی دارد

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۹۲۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶ - 21April 2020

سپاه در عرصه خدمت رسانی به مردم نظیر سیل، زلزله و پزشکی، کارنامه ای درخشان دارد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نخستین روزهای پیروزی انقلاب، نقش سپاه را در پاسداری و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، پرصلابت نشان داده است.

دوم اردیبهشت ماه، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره)، طی فرمانی تاریخی و به طور رسمی تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به شورای انقلاب اسلامی اعلام نمودند، تا این نهاد برای پاسداری از کیان مقدس جمهوری اسلامی و حفاظت و صیانت از آرمانهای الهی انقلاب گام های بلند و استواری را بردارد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول 41 سال حیات پرافتخار خود با روحیه معنوی و انقلابی مسئولیت های سنگین و خطیری را برای پاسداری و حراست از این انقلاب و دفاع از اسلام برداشته و در این راستا کارنامه درخشان و فاخری در تاریخ سراسر عزت و افتخار ایران اسلامی از خود بر جای گذاشته است.

حضور سپاه در حوزه‌های خدمت رسانی به مردم در جریان اتفاقاتی نظیر سیل، زلزله و بویژه در روزهای اخیر در جریان مقابله با ویروس کرونا و همچنین ورود به عرصه محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی کارنامه این ارگان انقلابی و ولایی را درخشان تر از گذشته کرده است.

 لذا ضمن گرامیداشت این روز خجسته به ملت شریف ایران بخصوص پاسداران عزیز، از مجاهدت ها و ایثارگری‌های شبانه روزی پاسداران عزیز در همه عرصه ها تشکر و قدردانی را داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار