پیام فرمانده انتظامی خراسان شمالی به مناسبت سالروز تشکیل سپاه؛

سپاه کارآمدی خود را در تأثیرگذارترین عرصه‌های پیشرفت نظام به خوبی نشان داده است

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۳۹۲۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶ - 21April 2020

سپاه، کارآمدی خود را در تأثیرگذارترین عرصه‌های پیشرفت نظام اسلامی به خوبی نشان داده استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سردار «علیرضا مظاهری» فرمانده انتظامی خراسان شمالی به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریکی به فرماندهان و کارکنان خدوم و ایثارگر سپاه و همه آحاد جامعه صادر کرد.

در این پیام آمده است:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی متعهد، مردمی و برخاسته از آرمان ‌های حق‌ طلبانه و آزادی خواهانه ملت رشيد و مسلمان ايران و مولود انقلاب شكوهمند اسلامی ایران است.

سپاه در حقيقت، مظهر عينی و مجسمی برای شعارهای انقلاب اسلامی، شعار ايستادگی در مقابل همه قدرت های بزرگ با سلاح اتكال به خدا، شعار غلبه خون بر شمشير و شعار حركت برای نجات مستضعفان است و از اين جهت سپاه آرمانی بزرگ و مقدس دارد كه حفاظت و نگهبانی از نظام و حكومتی است كه براساس اسلام ناب محمدی (ص) برپا شده است و امروز پس از گذشت 41 سال از تأسيس اين نيروی ارزشی و پر افتخار كه دفتر سوابقش از برگ‌های زرين حماسه، ايثار و افتخار در تمام ادوار انقلاب اسلامی به ‌ويژه در دوران هشت سال دفاع مقدس شكل گرفته است، بالنده‌تر و مقتدرتر از گذشته در راه حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و كيان نظام اسلامی و پشتوانه‌ای محكم برای مردم و نظام مقدس اسلامی ایران است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی الهی و برآمده از متن خواست‌های انقلابی ملت و محصول اندیشه بلند امام راحل در حفظ ارزش‌های انقلابی و پشتیبانی از امت‌های مظلوم و نهضت‌های استکبار ستیز جهانی است. این نهاد انقلابی کارآمدی خود را در تأثیرگذارترین عرصه‌های پیشرفت نظام اسلامی به خوبی نشان داده، دشواری‌ها را به جان خریده و تبدیل به شجره طیبه پرثمری شده که توانسته همراه و همگام سایر نیرو‌های مسلح و ارکان نظام، پایه‌های مستحکم انقلاب را تقویت و در مسیر اعتلای نظام اسلامی جانفشانی کند.

بنده به نمایندگی از سوی همرزمانم، سالروز تأسیس سپاه را به فرماندهان پرتلاش و کارکنان خدوم و ایثارگر سپاه و همه آحاد جامعه عزت‌مدار تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و توفیق روزافزون همرزمان انقلابی در سپاه ولایتمدار، تحت فرماندهی حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌ العظمی امام‌ خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) از بارگاه ربوبی خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار