رئیس دفتر حضرت امام خامنه‌ای:

برای خودکفایی کامل راهی جز تلاش در عرصه‌های مختلف نداریم

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: تحولات خوبی در زمینه‌های مختلف به ویژه ایجاد اشتغال در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام صورت گرفته است.
کد خبر: ۳۹۲۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶ - 21April 2020

برای خودکفایی کامل راهی جز تلاش در عرصه‌های مختلف نداریمبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و همچنین رزمایش همدلی برکت و ایجاد ۱۸۰ هزار شغل با اولویت بیکار شدگان از کرونا اظهار داشت: واقعاً من بهت‌زده شدم؛ زیرا انسان با آنچه می‌بیند و آنچه می‌شنود، بسیار تفاوت دارد.

وی با بیان این که از نزدیک شاهد تحولات صورت گرفته بودم، گفت: این ستاد صد در صد موفق بوده و علت آن کار مخلصانه برای خداست.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به تشریح‌هایی که حضرت آقا نسبت به این گونه مسائل دارند، گفت: اگر بخواهیم به خودکفایی کامل برسیم راهی جز تلاش در عرصه‌های مختلف نداریم.

محمدی گلپایگانی با بیان این که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در همه زمینه‌ها فعال بوده و ابتکار داشت افزود: اشتغال بسیار زیادی ایجاد شده است و من باید به رئیس ستاد و همه عوامل و دست اندرکاران این موفقیت را تبریک بگویم.

وی گفت: یقین بدانید این اقدامات در روز مبادا به درد شما خواهد خورد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار