استاندار کرمان:

مهم‌ترین وظیفه شورای هماهنگی دفاع مقدس، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است

استاندار کرمان مهم ترین وظیفه شورای هماهنگی دفاع مقدس را حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دانست و افزود: در شرایط فعلی باید فعالیت ها، هماهنگ با شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا باشد.
کد خبر: ۳۹۲۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲ - 21April 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در کرمان، «محمدجواد فدایی» در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به اینکه برنامه های مرتبط با مناسبت های ملی و به ویژه هفته دفاع مقدس، توسط نهادها و سازمان ها مرتبط برگزار می شود، اظهار داشت: هماهنگی بین این نهادها و سازمان ها و نیز استانداری بایستی به طور کامل انجام شود.

استاندار کرمان مهم ترین وظیفه شورای هماهنگی دفاع مقدس را حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دانست و افزود: کمیته های تشکیل شده ذیل شورا باید وظایف تعریف شده را انجام دهند و البته در شرایط فعلی باید فعالیت ها، هماهنگ با شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا باشد.

فدایی با بیان اینکه کمیته های مربوطه شورای هماهنگی دفاع مقدس بایستی به موارد مربوط به سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» بپردازند گفت: هم اکنون ۱۲ کمیته ذیل شورای هماهنگی دفاع مقدس استان تشکیل شده و این کمیته ها باید حداقل یک جلسه در ماه تشکیل داده و مصوبات را پیگیری کنند.

در ادامه این جلسه، «محمود مهدوی فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان گفت: شورای هماهنگی دفاع مقدس از سال ۸۳ در کشور تشکیل و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان از سال ۸۰ فعالیت خود را آغاز کرد.

مهدوی فرد وظیفه شورای هماهنگی دفاع مقدس را استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های و هم افزایی بین دستگاه های اجرایی در زمینه حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس عنوان کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان افزود: با توجه به بیماری کرونا، مقرر شده است برنامه ها ی گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر تا دهه فجر با محوریت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار