میزبانی رسانه ملی از مخاطبان در ماه رمضان با «دل آرام»

مرکز بسیج صدا و سیما سی شب با تولید برنامه زنده دل آرام مهمان سفره بعد از افطار ماه مبارک رمضان شبکه سوم سیما است
کد خبر: ۳۹۲۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷ - 21April 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، رسانه ملی مدتی است گروه تولیدات تلویزیونی مرکز بسیج رسانه ملی در حال برنامه‌ریزی و پیش‌تولید برنامه زنده تلویزیونی «دل آرام» است که بناست از شبکه سوم سیما به‌صورت زنده مستقیم دقایقی را بعد از افطار مهمان سفره مخاطبان شود.

این برنامه تلویزیونی یکی از تلاش‌های گسترده اجتماعی مرکز بسیج صداوسیما بعد از برنامه‌های قرنطینه، ما همه و انواع موشن‌گرافی‌های مختلف درگذر از بحران کرونا است.

این مرکز سعی دارد با تولید برنامه سی‌قسمتی دل آرام با پردازش معنی مواسات در شرایط ویژه کشور در بحران کرونا بیشتر به مسائل اجتماعی حاشیه بحران ورود کند و دریچه‌ای شود برای مخاطبان در ماه مواسات، در این برنامه تلویزیونی که به مدت 20 دقیقه از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد، بخش‌های متنوعی برنامه‌ریزی شده است که مهم‌ترین بخش آن به شنیدن ماجرای خیرینی خواهد گذشت که از هر چه دارند درراه خدا می‌گذرند تا همنوعشان کمتر در فشار باشد.

مصداق این خیرین را همیشه در کوچه خیابان دیده‌ایم از مرحوم مرشد چلویی معاصر که سر در مغازه کبابی بازارش نوشته بود «نسیه و وجه دستی داده می‌شود، حتی به جنابعالی به‌قدر قوه»! گرفته تا صاحب‌خانه‌ای که با مواسات با مستأجر برخورد می‌کند، چه در کرونا و چه در غیر آن به نوع بشری می‌خواهد مسلمان، مذهبی، مقید باشد یا خیر رسیدگی می‌کند از نان شب خود می‌گذرد تا وظیفه همسایگی‌اش را انجام دهد و همسایه‌اش شب سر گرسنه به بالین نگذارد، گاهی خودش در مضیقه است، ولی از مسافر جانبازش کرایه نمی‌گیرد! لازم نیست حتماً دارا و متمکن باشد لازم است قلب بزرگ داشته باشد.

دل آرام ماجرای سی قلب بزرگ را در سی شب ماه مبارک رمضان مهمان‌خانه‌ها خواهد نمود قلب‌هایی که شاید دستان کوچک یا بزرگی داشته باشند، ولی قلبشان از آسمان‌ها بزرگ‌تر است.

دل آرام هر شب ماه مبارک رمضان ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار