فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

حاج قاسم بارها قسم خورد که تنها راه سعادت تبعیت از امام خامنه‌ای است

سردار «حسین معروفی» با بیان اینکه حاج قاسم بارها قسم خورد که تنها راه سعادت تبعیت از ولی‌فقیه و امام خامنه‌ای است، گفت: حاج قاسم با شهادتش باعث عزت اسلام و افتخار مسلمین جهان شد.
کد خبر: ۳۹۲۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱ - 21April 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در کرمان، سردار «حسین معروفی» به مناسبت سالروز تاسیس سپاه در محل گلزار شهدای شهر کرمان و در جمع پاسداران اظهار داشت: امروز در محضر ارزشمندترین بندگان و مجاهدین خدا، شهدای عزیز ثاراللهی و در محضر نورانی سیدالشهدای مقاومت سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» هستیم.

فرمانده سپاه ثارالله با بیان اینکه راه سردار سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» راه حق و صراط مستقیم است، افزود: حاج قاسم همانند دوران دفاع مقدس، در امنیت جنوب شرق کشور و نیز جبهه مقاومت برای مسلمین، ملت ایران و شیعه عزت آفرید و همه ما امروز نیاز به هدایت ایشان داریم.

وی ولایت‌باوری را یکی از مهم ترین خصوصیات شهید سلیمانی دانست و گفت: حاج قاسم در انقلاب اسلامی، حضرت امام و رهبری ذوب شده بود و تمام اقدامات کارهایش بر اساس اوامر ولی فقیه بود و ایشان تنها راه سعادت را تبعیت از ولی امر مسلمین می دانست.

فرمانده سپاه ثارالله، سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» را مایه عزت و شرف همه مسلمین معرفی کرد و گفت: ما باید راه ارزشمند شهدا و به ویژه سردار سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» را ادامه دهیم و در همه عرصه ها آمادگی جانفشانی و مجاهدت در راه اسلام و ایران باشیم.

سردار معروفی با بیان اینکه دشمنان با تمام قوا به انقلاب، رهبری و سپاه حمله می کنند افزود: انقلاب اسلامی و جبهه انقلاب هر روز قوی تر و قدرتمندتر شده و به پیشرفت های عظیمی نائل شده است و این موضوع دشمنان ما را عصبانی کرده است.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آماده است خود را فدای انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران کند و ما پاسداران سوگند می خوریم که در جهت ترویج فرهنگ شهادت گام برداریم و این آرمان ها را تبیین و تشریح کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله افزود: امروز همه ما بایستی در امر ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت قدم برداریم، همان طور که فرمانده عزیزمان سردار سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» همواره در پی آن بود و ما را به انجام آن تشویق می کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها