سخنگوی جنبش جهاد اسلامی:

تأخیر در روند تقویت وحدت فلسطین خدمت به صهیونیست‌هاست

«مصعب البریم» با تاکید بر لزوم تقویت وحدت داخلی در میان فلسطینی‌ها گفت: نبرد گروه‌های فلسطینی با توطئه‌های رژیم صهیونیستی در زمینه‌های میدانی و سیاسی همچنان در جریان است.
کد خبر: ۳۹۳۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱ - 22April 2020

تأخیر در روند تقویت وحدت فلسطین خدمت به صهیونیستها استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از سوا، «مصعب البریم» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که مقاومت فلسطین در مبارزه مداوم با دشمن صهیونیستی بسر می‌برد و نبرد ما با پروژه‌های صهیونیست‌ها در زمینه‌های میدانی و سیاسی در جریان است.

وی افزود: گزینه ملی فلسطین در مبارزه با اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی و بلعیده شدن کرانه باختری توسط این رژیم نیازمند بازگرداندن اتحاد ملی و تقویت روابط ملی است.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی به توافق اخیر میان بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر موقت رژیم صهیونیستی و بنی‌گانتز رقیب سیاسی وی بر سر تشکیل کابینه جدید واکنش نشان داده و تاکید کرد که این مسأله چالش جدیدی در برابر مردم فلسطین ایجاد کرده است.

مصعب البریم تصریح کرد: ما صاحبان حق هستیم و مسأله نخست برای ما اتحاد است؛ دشمن ما هیچ حقی در سرزمین و در خصوص مقدسات ما ندارد؛ تأخیر در بازگرداندن اتحاد در واقع خدمت به صهیونیست‌ها است.

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار