نماینده ولی فقیه در استان مازندران:

حضور پلیس در امنیت روزهای کرونایی قابل تقدیر است

آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» گفت: حضور پلیس در بحران ایام کرونایی و ایجاد امنیت در ایام انتخابات و دفع بحران‌ها قابل تقدیر است.
کد خبر: ۳۹۳۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸ - 22April 2020

حضور پلیس در امنیت روزهای کرونایی قابل تقدیر استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» در دیدار با فرماندهی راهنمایی و رانندگی استان، نقش و جایگاه پلیس  را در ایجاد امنیت جاده‌ای مهم دانست و اظهار داشت: حضور پلیس در بحران‌های مختلف از جمله در بحران ایام کرونایی و ایجاد امنیت در ایام انتخابات همواره حضوری موثر در رفع و دفع بحران‌های مربوطه خدمات شایسته ای از خود به جا گذاشته است که قابل تقدیر است.

وی گفت: امسال علیرغم کاهش رفت و آمد جاده ای، در کاهش وقوع تصادفات جاده ای از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران تلاش شود و این برمی‌گردد به غنی‌سازی فرهنگ عمومی و رعایت نکات ایمنی که باید برنامه ریزی درست و اصولی در سطح استان صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران بر تهذیب نفس و افزایش سطح معنوی پلیس تاکید کرد و اظهار داشت: پلیس حافظ امنیت جان و مال مردم در جاده و داخل شهرهاست و و بی‌شک در اذهان مردم جایگاه رفیعی دارد و بر اساس ارزشمند بودن کار پلیس، باید اعتقاد و باورهای دینی و افق دید معنوی خود را افزایش دهد که این ارتقا می‌تواند در سلامت خانواده پلیس کارآمد باشد.

محمدی لائینی با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان خواستار توجه بیشتر پلیس به کاهش بحران‌های جاده‌ای از جمله تصادفات و ایجاد امنیت شد و افزود: در ماه مبارک رمضان خدمات پلیس در دفاع از حریم امنیت بیشتر و ارزنده‌تر می‌شود و بی‌شک ثواب روزه و نماز روزه داران در این ماه شامل آنان خواهد شد.

سرهنگ باقری فرماندهی پلیس راهنمایی و رانندگی استان نیز گزارشی از وضعیت این فرماندهی در ایام کرونایی و ایام نوروز ارائه داد و گفت: در ماههای اخیر به ویژه در ایام کرونایی از سوی پلیس، تلاش شد که ضمن تشکیل کارگروه‌های تخصصی و برنامه ریزی درست حوادث جاده ای و حوادث تابع آن کمتر در مازندران اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها