پیگیری استانداری همدان در خصوص حفظ آثار و انتشار اسناد و مستندات دفاع مقدس

معاون سیاسی استانداری همدان و رئیس هیات مدیره مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان گفت: استانداری همدان به جدیت پیگیر و حامی حفظ آثار و انتشار اسناد و مستندات دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۹۳۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵ - 22April 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، امروز «مصطفی آزادبخت» معاون سیاسی استانداری همدان و رئیس هیات مدیره مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان این شهر در  مراسم تجلیل از مدیران فعال استان در عرصه ادبیات پایداری و مقاومت دفاع مقدس در سال 1398 گفت: نبود شهید سلگی عزیز بین ما درد سختی است و آرامش را از ما گرفت، اما من بار دیگر با خواندن کتاب این شهید والامقام آرامش گرفتم.

آزادبخت افزود: شهید میرزامحمد سلگی با بی‌باکی تمام و با منطق از ارزش ها دفاع می کرد و همیشه در صحنه های مختلف جهاد و دفاع حضور پر رنگ و موثری داشت.

وی با اشاره به اهمیت حفظ آثار و ترویج فرهنگ و اخلاقیات دفاع مقدس عنوان کرد: استانداری همدان به جدیت پیگیر و حامی حفظ آثار و انتشار اسناد و مستندات دفاع مقدس هست چرا که این سرمایه های کشور ماست و باید برای حفظ آن‌ها کوشید تا از بین نرود و دست به دست به نسل های بعدی برسد.

رئیس هیات مدیره مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان با اشاره به مدیران فعال استان در عرصه ادبیات پایداری و مقاومت دفاع مقدس در سال 1398 اظهار داشت: شما راه درست را پیدا کردید، انتخاب کردید و رفتید. این راه همان راه شهداست چرا که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و قطعا این راه، راه بهشت است.

آزادبخت در ادامه گفت: دفاع مقدس گنجینه است پس باید ترویج داده شود چون متعلق به همه است و ما شاهدیم هرکجا و در هر برهه از زمان گریزی به دفاع مقدس زدیم از برکات آن امور انجام شد و موفق و پیروز شدیم، پس باید راه را حفظ کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار